جمعه دهم فروردین ماه

فالگوش

ستون فالگوش اختصاص به اخباری دارد که بعضا رسانه ای نمی شود،اما این اتفاق رقم خورده وما نیز از ان اطلاع یافته ایم.در اینجا به برخی از این دست  اخبار اشاره می شود.

**  درست چند روز قبل از دیدار دو تیم فوتبال استقلال با نساجی قائم شهر یک اتفاق در باشگاه نساجی رقم خورد.مدیر عامل سابق باشگاه استقلال،رئیس هئیت مدیره باشگاه نساجی می شود.طبیعی است که در این مسئولیت باید کمک فکری به باشگاه جدید ارائه شود.

**  می گویند،در جابجایی مدیریت  یک باشگاه شهرستانی که تیم فوتبال ان باشگاه در لیگ برتر قرار دارد،مدیر سابق کلیه وسائل تمرین اعم توپ،کاور،البسه و بسیاری دیگر از اموال را که به اندازه یک کامیون می شود با خود برده است.دلیل این کار اینگونه بیان شد.این وسائل را با هزینه شخصی خودم خریداری شده ومالک ان هستم.اگر باشگاه به این وسائل  نیازمند است لطفا دست به جیب شده وخودشان با بودجه باشگاه  تهیه کند.

**  می گویند،علیرضا منصوریان به دستیارانش اطلاع داده است،وسائل خودرا جمع اوری واماده ترک باشگاه وجدایی از تیم نفت ابادان باشند.
منصوریان دلیل این اقدام را در اختیار نبودن زمین تمرین نفت ابادان دانست وگفته است،زمین تمرین تیم ما از سوی مسئولان فوتبال شهر در اختیار همگان قرار می گیرد جز تیم نفت ابادان.بنابراین ماندن در این تیم  جایز نیست.

**   می گویند،یکی از مربیان لیگ برتری کادر فنی تیمش را از اقوام ،فرزندان  وبستگان وبچه محل ها تشکیل داده است. پیدا کنید پرتغال فروش را.

**  می گویند،چشمی،پور غلامی، مهدی پور ووریا غفوری شاید در لیست مازاد مجیدی قرار بگیرند.

**  می گویند،یکی از دلایل پیغام پسغام فرستادن پین مربی ایتالیایی استقلال که گفته است با شروع تمرینات تیم استقلال منتظر من نباشید وبا تاخیر وارد خواهم شد، عدم پرداخت اقساط دوم حق وحقوق او بوده است.فعلا پرداختی او به تاخیر افتاده است.