جمعه سی و یکم فروردین ماه
مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا – مغلوستان؛

علیزاده به نیمه نهایی رسید

در مسابقات پنج وزن رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در مغولستان در کشتی نخست با پیروزی ایمان محمدی و امیر قاسمی منجزی و شکست علی نوربخش و عارف حبیب اللهی در حال برگزاری است.

مسابقات پنج وزن رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در شهر اولان باتور مغولستان در حال برگزاری است و عصر امروز با مشخص شدن نفرات برتر به پایان می رسد.

 نتایج کشتی گیران کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم علی نوربخش در دور اول با نتیجه 10 بر 5 مغلوب آروجان حالاکورکی دارنده مدال برنز آسیا از هند شد و باید منتظر حضور این حریف در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی در دور نخست با نتیجه 12 بر 4 بالجینیام دامجین از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد به مصاف کنسوکه شیمیزو دارنده مدال برنز جهان از ژاپن می رود.

در وزن 77 کیلوگرم عارف حبیب اللهی در دور نخست با نتیجه 9 بر یک مقابل آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک از قرقیزستان مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز به  دیدار رده بندی راه یابد.

در وزن 87 کیلوگرم  ناصر علیزاده در دور اول با نتیجه 7 بر یک مقابل ملیس آیتبکوف از قرقیزستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف نورسلطان تورسینوف قهرمان آسیا از قزاقستان می رود.

در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی در دور اول با نتیجه 5 بر صفر مقابل پریم پریم از هند به پیروزی رسید. وی در  در دور دوم به مصاف مومینجان عبدالله یف دارنده مدال طلای بازی های آسیایی خواهد رفت.