جمعه سی و یکم فروردین ماه
تمرینات تیم ملی والیبال؛

فال و تماشا بود

دیروز نمایندگان رسانه ها در تمرینات تیم ملی والیبال شرکت کرده اند تا به قول معروف فال و تماشا را بعد از مدت ها در حومه توپ و تور داشته باشند. با بازیکنان صحبت کرده اند و سرمربی و سرپرست تیم ملی نیز به سوالات مطرح شده، پاسخ دادند. اینکه لژیونرهای تیم ملی اواسط اردیبهشت ماه می رسند. مصدومانی مثل میثم صالحی و علی اصغر مجرد کماکان در لیست انتظار بهبودی قرار دارند. برگزاری دو دیدار تدارکاتی پیش از اعزام تیم ملی به برزیل با شاگردان کولاکوویچ سرمربی سابق تیم ملی در بلگراد موارد تازه ای بودند که مطرح شد

عطایی سرمربی تیم ملی لغو دیدار با تیم های آلمان و استرالیا را تشریح کرد و یادآور شد که برخلاف برخی شایعات تازه بر سر زبان ها افتاده، هیچ اختلافی با علیرضا طلوع کیان دستیار اول خود ندارد.

سرمربی تیم ملی در انتظار توتولو و یانیس مربیان ایتالیایی و لهستانی نیز به سر می برند. در این زمینه با توجه به داشتن آسیب دیدگان به نسبت زیاد، چراغ سبزی که عطایی به حضور احتمالی سیدموسوی و شاید هم سعید معروف داده است، نشان می دهد که مربی عاقلی است که می داند تیم ملی جای بهترین هاست. ما به جوانگرایی اعتقاد همیشگی داشتیم اما این جوان ها را می توانیم در تورنمنت هایی همانند بازی های قونیه، جام احتمالی واگنر و حتی لیگ ملت ها محک بزنیم. می دانیم که فدراسیون جهانی امتیازات لیگ ملت ها را هم برای راهیابی به المپیک لحاظ می کند ولی ما باید بهترین راه را برای پرورش استعدادهای جهان پیدا کنیم.

نویسنده: جمشید حمیدی