جمعه دهم فروردین ماه

برنرت: سردار بازیکن باهوشی است

خبرنگار فرانسوی درباره حضور سردار آزمون ، مهاجم ایرانی در بوندس لیگا نظراتی ارایه داده و در نهایت به این نتیجه رسیده که قضاوت درباره وی زود است.

وی نوشت: سردار آزمون اولین باری که بیشترین دقایق را بازی کرد، مقابل کلن بود که سه موقعیت بسیار بزرگ برای گلزنی داشت. اما او با ناامیدی این موقعیت ها را از دست داد. اگر او در دربی گل می زد، احتمالاً یک قهرمان می شد. حالا هواداران شک و تردید بیشتری دارند. اما او پتانسیل خوبی دارد. قدم های اولش خیلی خوب نبود.

تریستان برنرت در ادامه از آزمون تمجید کرد و گفت: او در بازی ها نشان داد که بازیکن بسیار باهوشی است. به نظر می رسد او مشکلی برای تطبیق با تیم جدیدش ندارد. او یک شماره 9 معمولی نیست، او بیشتر بازیکنی است که در اطراف مهاجم دیگری حرکت می کند. می تواند مکمل شیک یا آلاریو باشد.

بهترین گلزن کنونی تیم ملی ایران با 40 گل هنوز نتوانسته اثری از خود بر جای بگذارد. نظری که توسط مربی او جراردو سیوان به اشتراک گذاشته شده که ویژگی های منحصر به فردش را تایید می کند. سرمربی لورکوزن به کیکر توضیح می دهد: «آزمون به خوبی در عمق حرکت می کند. او بازیکنی چشم نواز با دریبل زدن و هوک زدن نیست، اما بسیار کارآمد و تکنیکی و تمام کننده است. او با مهاجمان دیگر متفاوت است.