پنجشنبه نهم فروردین ماه

فالگوش

اخبار فالگوش که چند روزی است بازگشایی شده از آن دست وقایعی به حساب می آید که هر خواننده ای کمتر ان را شنیده ویا مطالعه کرده است.اکنون به چند بخش آن اشاره می شود.

**  شنیده شد،یحیی گل محمدی در پایان این فصل به همکاری خود با پرسپولیس پایان خواهد داد.گویا مقصد بعدی او سپاهان است.در صورت تحقق این اتفاق ،اگر شنیدید ویا خواندید که ربیعی مربی کنونی مس رفسنجان که او هم در استانه جدایی قرار دارد،جانشین گل محمدی شد،چندان تعجب نکنید.

**  درپی اظهارات مهندس عابدینی مبنی بر اینکه،بعید میدانم که درویش با پرسپولیس به همکاری اس ادامه دهد،موجی از دلخوری وناراحتی بر علیه عابدینی ایجاد شده است.گویا قرار است گروهی نزد عابدینی رفته تا یاداور شده تا به جای اینگونه حرف ها در جهت حمایت گام بردارد.

**  دکتر دادگان رئیس سابق فدراسیون فوتبال در جایی گفته است،در زمان مدیریت من در فدراسیون فوتبال تنی چند از داوران را که مشکل داشتند کنار گذاشتم اما اکنون همان نفرات به فوتبال باز گشته اند.

** بعد از کنار گذاشتن سراجی از مدیریت باشگاه سایپا،محسن بیاتی نیا مدیر اکادمی باشگاه سایپا نیز از این مسئولیت کنار گذاشته شد.

**  از راهروهای فدراسیون فوتبال خبر رسید، نوع تکاپو در فدراسیون فوتبال شدت پیدا کرده است،چون به زمان تشکیل مجمع فدراسیون فوتبال زمان زیادی باقی نمانده است

** درپی اظهارات روز گذشته علیرضا منصوریان سر مربی تیم فوتبال نفت ابادان که گفته بود از زمین فوتبال نفت ابادان همه استفاده می کنند جز تیم نفت ابادان  ،موج بزرگی از اعتراضات در ابادان بر علیه این مربی ابجاد شده که این موج که بیشتر به مدیران ورزشی وفوتبالی مربوط می شود خواستار کنار زدن او از سر مربیگری تیم نفت ابادان خواستار  شده اند.
نویسنده: اکبر عزیزی