پنجشنبه نهم فروردین ماه
نیم نگاه

چند کلمه جهت اطلاع جناب نماینده

هرچند که جناب فروردین داور سابق فوتبال و نماینده محترم مجلس ترجیح می دهد که همچنان به جای حل مشکلات حوزه انتخابی خود از جمله بیکاری جوانان و نبود پشتوانه ها و حمایتگران مالی در استان فارس بر طبل برکناری عزیزی خادم می کوبند، اما بد نیست نگاهی هم به معضلات اجتماعی و ورزشی مردم صبور و فکور استان فارس داشته باشد.

استان فارسی که دیگر برق شیراز را ندارد، ده ها ملی پوش شیرازی در رشته والیبال در تیم های مختلف غیربومی سرگردانند، کشتی گیرانش همانند گرایلی به شدت از بی توجهی ها گله می کنند، اما چه می شود کرد که ورزش ما سیاسی شده و سیاسیون ما به جای سیاست، اغلب وارد حیطه ورزش و ورزشکاری می شوند. با این همه بد ندیدیم که جهت اطلاع مجدد ایشان و دوستان دیگرشان یادآوری کنیم که در زمان عزیزی خادم چه اتفاقات بزرگ و شیرینی در فوتبال ایران افتاده است؛

صعود تیم ملی بانوان ایران برای اولین بار در تاریخ به مسابقات جام ملت های آسیا، پیروزی های حیات بخش تیم های ملی فوتسال و فوتبال ساحلی، راه اندازی تیم های امید و توجه به فوتبال پایه و طرح بزرگ استعدادیابی، برگزاری اردوهای تدارکاتی منظم، افزایش دستمزد داوران فوتبال، جذب حدود 180 میلیاد تومان منابع مالی برای فدراسیون فوتبال، تهیه پروازهای رایگان و اختصاصی برای تیم های ملی به ارزش ده ها میلیارد تومان و ... بخشی از این راه طاقت فرساست.

به نظر می رسد عده ای برای پاداش 400 میلیاردی فوتبال ایران پس از صعود به جام جهانی قطر نقشه های شومی کشیده اند.

علی ایحال تا روز دهم خرداد صبر می کنیم ولی آنچه که غیرقابل کتمان است، اینکه افراد مورد حمایت آقایان داد حامیان اولیه خودشان را هم در آورده اند تا جایی که بانگ برمی آورند تا فوتبال ایران به خرابه تبدیل شده است.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی