پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

کوزه لی، کشتی والیبال گنبد را به ساحل می رساند

والیبال در گنبد حال و هوای خاص خودش را دارد. مربیان و بازیکنانی که در کشور شهره هستند و تماشاگرانی که عاشقانه این ورزش را تعقیب می کنند، اما سال هاست که پراکندگی و تشتت آرا باعث شده گنبد نتواند روی سکوی قهرمانی بایستد.

هیات والیبال گنبدکاووس در این زمینه پیشنهاد همدلی و هم آوایی را داده است و در نشستی با حضور طاهر آزمون، دبیر این هیات که خود زمانی از بهترین های والیبال ایران بود، پیشنهاد کرد که مربیان و بزرگان والیبال کنار هم بنشینند و بر سر انتخاب مربیان تیم شهر و راه های پیشرفت توافق کنند. از بای محمد دوجی تا مجید آزمون، حبیب کوزه لی، احد ارمشی، رامین بابایی، رحمان رئوفی و ... کنار هم نشستند و گپ زدند، اما آیا این جلسه زیبا می تواند منتج به نتیجه مطلوب شود، باید منتظر ماند.

حبیب کوزه لی بازیکن نام آور دهه های گذشته که سابقه بازی در تیم ملی و تیم گاتالاسرای ترکیه و لیگ اروپا را دارد، می گوید: دوست دارم که در موفقیت والیبال شهرم سهیم باشم اما همه می دانند که افرادی که در نشست فوق حضور پیدا کرده اند، هر یک در برهه ای آمده اند و رفتند و خیلی موفق نبودند. لذا با قاطعیت می گوییم که می توانیم به عنوان یک مربی بین المللی کشتی به گل نشسته والیبال گنبد را به ساحل بنشانیم. مشروط بر اینکه صفر تا صد مسئولیت تیم داری را به بنده واگذار کنند. مربیان زیادی از بومی گرفته تا غیربومی آمده اند و نتیجه ای نگرفته اند. از تجربیات تیمداری در این سال ها استفاده کنیم و اجازه بدهند بتوانند به ورزش محبوب همشهریانم ادای دین کنم. من مدیریتم را در سوارکاری و کمک به تیم نئوپان به اثبات رساندم. حالا تا نظر مسئولان شهری و دوستان والیبالی چه باشد؟

حبیب کوزه لی فردی بزرگ در دنیای توپ و تور ترکمن صحرا بوده و بی جهت ادعا نمی کند. بد نیست که در این باره اندیشیده شود.

نویسنده: جمشید حمیدی