جمعه دهم فروردین ماه
سرمایه ارزشمند تماشاگر در کشور؛

هواداران قائمشهری  را باید ستایش کرد

حضور خیل علاقه مندان و هواداران دو آتشه قائمشهری را باید ستایش کرد که در ورزشگاه آزادی همایشی وصف ناپذیر داشتند. این سرمایه بی بدیل و گرانسنگ،  گنجی بزرگ برای نساجی و فوتبال ایران به حساب می آید.

حقیقتا فوتبال در قائمشهر و عشق به نساجی وصف ناپذیر است. در شهر که‌ قدم‌ می زنی و به مراکز خرید مراجعه می کنی، کوچک و بزرگ و کاسب و مردم‌عادی و حتی بانوان هم از اعماق جانشان از نساجی می گویند.

دیشب باور کردنی نبود که حدود چهل هزار نفر با سختی و مشقت خود را به ورزشگاه آزادی رسانده و این چنین پرشور و با نشاط نساجی را تشویق کنند.

این حماسه و مشارکت تماشاگران در عرصه فوتبال را باید ارج نهاد و امکانات ویژه ای برای جوانان با استعداد قائمشهری و هواداران خونگرم و‌متعصب نساجی ایجاد کرد.

پسندیده نیست این تیم ‌محبوب از امکانات میزبانی محروم باشد و بازی های خانگی در لیگ برتر را در مشهد برگزار کند.

کشورهای حوزه خلیج فارس علیرغم هزینه های گزاف ‌هنوز نمی توانند چند هزار تماشاگر را به ورزشگاه هایشان بکشانند، اما در کشور ما چهل هزار نفر از قائمشهر در ورزشگاه آزادی تهران سفر می کنند تا حامی تیم محبوب شهرشان باشند.

انتظار قاطبه مردم این دیار احداث ورزشگاه آبرومند در قائمشهر است. باید دولت و‌ مجلس در این زمینه توجهی خاص داشته باشند.

این سرمایه وغنای تماشاگر در انزلی، کرمان،  رشت،  تبریز، سیرجان، آبادان و جای جای کشور وجود دارد.

این روزها که ملوان در لیگ یک می درخشد و در آستانه ورود به لیگ برتر است، شاهد شور و نشاط در میان هواداران انزلی چی و‌ملوانی های متعصب هستیم.

امید که روزی شاهد فعالیت‌ مجدد و‌موفق سپید رود، چوکای تالش  و استقلال اهواز،  راه آهن تهران و بانک‌ملی و... باشیم و به حضور آنها در عرصه سازندگی فوتبال کشور افتخار کنیم.

نویسنده: احمد میرزاییان