شنبه یکم اردیبهشت ماه

فالگوش

ذکر این نکته که هر روز تکرار می شود،از این لحاظ ضروری است که اخبار فالگوش ارتباط به ان دست خبرهایی دارد که کمتر دیده وشنیده  یا خوانده اید.امروز هم به بخشی از آن اشاره می شود.

**  قرار است به حوادثی  که در بازی نساجی ومس کرمان  اتفاق افتاد به بعد از پایان جام حذفی رسیدگی شود.

 

**  اولین شکاف در کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایجاد شد.قاسم پور سخنگوی کمیته فنی اعتقاد دارد،هنوز نامجو مطلق مربی تیم زیر۱۹سال نشده است.کمیته فنی هنوز در انتخاب مربی در رده به جمع بندی نرسیده است.چه کسی این خبر را داده برای ماقابل هضم نیست،چون ما باید تصمیم بگیریم نه دیگران.

 

**  با انکه مکان فینال جام حذفی اعلام شده است وورزشگاه یادگار امام تبریز تعیین شده ،اما باشگاه الومینیوم در اعتراض به سازمان لیگ،خواستار برگزاری بازی فینال حذفی در تهران شد.در این صورت عدالت رعایت خواهد شد.

 

**  گابریل پین مربی ایتالیایی تیم استقلال که در کشورش به سر می برد،باردیگر سفر بازگشت به تهران را به دلیل ابتلا به کرونا به تاخیر انداخت.البته بهانه های پین زمانی به پایان خواهد رسید که قسط دوم قرارداد او واریز شود تا اوبه تهران باز گردد.تا این لحظه این اتفاق نیفتاده ودر باشگاه استقلال کفگیر مالی به ته دیگ خورده است.

 

**  از مانشنیده بگیرید،سازمان لیگ برای جلوگیری از حوادث دیدار تیم ملی ایران با لبنان که در مشهد اتفاق افتاد،احتمالا محل فینال جام حذفی را از تبریز به تهران انتقال خواهد داد.

 

**  برگزاری دیدار پرسپولیس با سپاهان همراه با تماشاگر مورد بررسی ویژه ای قرار گرفت.این بازی در زمین بی طرف برگزار خواهد شد ودر صورت صدور مجوز همراه با تماشاگر کلیه سکوها در اختیار پرسپولیس خواهد بود.در بازی رفت کلیه سکوها در اختیار سپاهان قرار داشت.

 

 **  قرار بود وحید قلیچ دروازه بان سابق پرسپولیس در یک برنامه ورزشی تلویزیون شرکت کند،اما شرط دعوت چنین بود،باید سبیل هایت را بزنی.قلبچ هم پاسخ داد،من را همه می شناسند،دنبال شهرت نیستم.برنامه تان مبارک خودتان.

 

**   تاریخ قطعی لیگ فصل اینده (لیگ بیست ودوم)اعلام شد.آخر مرداد.این تاریخ تغییر نخواهد کرد.

 

**  صادق محرمی بازیکن سابق پرسپولیس که اکنون در فوتبال کرواسی توپ می زند،مدارک مالی که به رادوو شوویچ بابت طلب او از پرسپولیس پول (یورو)پرداخته است به باشگاه پرسپولیس ارسال شد.

نویسنده: اکبر عزیزی