جمعه سی و یکم فروردین ماه
نیم نگاه

فوتبال نیازمند شخصیت های قابل اعتماد است

وقتی سخنی می گوییم و به ویژه دم از افشاگری می زنیم، باید به فکر بازتاب آن باشیم که در کجا و با چه زاویه ای و به قول خارجی ها با کدام پولاریزاسیون ادعای خود را مطرح می سازیم. پارامترهایی را که رعایت کرده ایم، چیست؟

موارد و مسایلی که این روزها از متن و حاشیه فدراسیون فوتبال به بیرون درز پیدا می کند، نشان می دهد که این تشکیلات اغلب به دست افرادی افتادی که به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند چرا که وقتی ادعایی مطرح می شود آن هم مسایل مالی اول باید در محاکم مربوط به ورزش کشور مانند کمیته اخلاق طرح شود و اگر ابعاد غیرورزشی آن فراتر از موارد ورزشی بود، باید به مراجع قضایی ارجاع شود تا در صورت تایید انتشار یابد. اما مسایل و مواردی که این روزها نقل می شود، چیزی جز حب و بغض و دشمنی نمی نماید. بختیاری زاده بازیکن سابق تیم ملی در مصاحبه ای به یک نکته قابل توجه اشاره کرده است و آن اینکه آدم های چسبیده به فوتبال با تصمیمات و حرف های خود به شخصیت جامعه فوتبال توهین می کنند.

بدون تردید ما خواهان اجرای عدالت هستیم و این را از وزیر محترم ورزش گرفته تا مجامع تصمیم گیرنده درخواست می کنیم که هرچه زودتر به بلبشوی به وجود آمده در فوتبال خاتمه بخشیم.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی