پنجشنبه سی ام فروردین ماه

سعیدی: فقط 80 میلیارد تصویب شد

دبیر کل کمیته ملی المپیک در گفت و گویی با اشاره به محدود شدن منابع مالی این کمیته نسبت به گذشته درباره برخی موارد مطروحه پاسخ داد.

کیکاووس سعیدی در خصوص اینکه با وجود ورود حامی مالی در بحث تهیه لباس کاروان ظاهرا قرار است با تولید کنندگان داخلی قرار داد بسته شود، گفت: اصل سیاست کمیته استفاده از تولید داخل است اما باید به یاد داشت که منابع مالی ما محدود‌تر شده و از درخواست 180 میلیارد تومانی کمیته ملی المپیک برای سه رویداد سال جاری 80 میلیارد آن تصویب شد. حامی مالی برای اهدای رایگان البسه پیشنهاد داد و بررسی کردیم که ببینیم آیا امکان دارد بخشی از محدودیت مالی را جبران کنیم یا نه. ورود این حامی مالی در بحث البسه بدون بُعد تبلیغاتی و صرفا اهدای لباس بود.

وی تاکید کرد:  زمان زیادی تا شروع رویداد‌ها نداریم و‌ تصمیم گرفتیم نشستی با تولید‌کنندگان داخلی داشته باشیم. این نشست با حضور نماینده سازمان بازرسی و صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد و به جمع بندی رسیدیم و تولید کننده‌ها پیشنهاد قیمت را ارسال کنند و مناسب ترین پیشنهاد را انتخاب کنیم. برای بازی‌های آسیایی بحث تولید کننده داخلی مطرح است.