جمعه سی و یکم فروردین ماه
پشتیبانی از عطایی و تیم ملی؛

دامغانی: از معروف هم استفاده کنیم

از تیم ملی حمایت کنیم و تفاوت دیدگاه های خود را در زمان مناسب مطرح سازیم. اکنون که سکان هدایت ملی پوشان والیبال به دست یک مربی وطنی سپرده شده، فقط پشتیبانی می تواند ضامن موفقیت باشد.

محمدرضا دامغانی کاپیتان سابق تیم ملی در سال 1974 و مربی بین المللی در گفت و گو با البرز ورزشی ضمن بیان مطلب فوق افزود: تیم ملی راه دشواری در مسابقات لیگ ملت ها و قهرمانی آسیا دارد و در این رهگذر هر یک از ما وظیفه داریم که بدون جبهه گیری نظرات کمک کننده را مطرح سازیم. اعتقاد من این است که با توجه به مصدومیت چند بازیکن ملی پوش بد نیست که سعید معروف را هم در فهرست بازیکنان معرفی شده قرار دهیم. زمانی عادل غلامی و علیرضا نادی از تیم ملی کنار گذاشته شدند و جوان ها به خوبی جای آنها را پر کرده اما در پاسوری سال هاست که نتوانستیم با بازیگردانی مانند سعید معروف تربیت کنیم.

دامغانی که در دوران بازی با جایزه بهترین بازیکن باشگاه های آسیا به خود اختصاص داده بود، اضافه کرد: راه بسیار سختی پیش روی تیم ملی قرار دارد و امیدوارم که آقای عطایی بتواند دستاورد خوبی را برای والیبال ایران رقم بزند.

سرمربی تیم گل گهر سیرجان درباره برنامه های پیش روی این تیم نیز گفت: اهداف اصلی باشگاه گل گهر که از سوی مهندس اسفندیارپور مدیرعامل باشگاه و مهندس حدیدی رئیس هیات مدیره به بنده ابلاغ شد، استفاده حداکثری از بازیکنان بومی سیرجان و استان کرمان است و برای اینکه بدون واسطه به لیگ برتر راه پیدا کنیم، دو سال دیگر فرصت داریم و تنها می توانم از سه بازیکن غیربومی استفاده کنم. دیدگاه مدیران گل گهر مبتنی بر پایه سازی اصولی و منطقی است.

گفت و گو: جمشید حمیدی