جمعه دهم فروردین ماه
پولی که بعد از برکناری به حساب دبیرکل سابق واریز شد؛

پاداش 351میلیونی پرونده ساز فوتبالی

بین افرادی که این پاداش را دریافت کرده اند نام منصور قنبرزاده با عنوان سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال هم قرار دارد. او که میانِ اهالی فوتبال به بدنامی مشهور است و درباره اش می گویند اسناد فدراسیون فوتبال را به بیرون درز می دهد، مبلغی بالغ بر 351 میلیون دریافت کرده است.

به گزارش البرز ورزشی به نقل از 40 تیکه، موضوع پرداخت پاداش‌هایی که گفته می‌شود مصوبه هیات‌رئیسه را داشته، به مرحله جالبی رسیده است. در تازه‌ترین افشاگری، رقم پاداش اعضای هیات‌رئیسه را منتشر کرده است. در اطلاعاتی که کسب شد از بین اعضای هیات رئیسه حیدر بهاروند، شهره موسوی و حمیدرضا مهرعلی رقمی به عنوان پاداش دریافت نکرده اند اما میرشاد ماجدی، مهرداد سراجی، احمدرضا براتی، خداداد افشاریان، بهرام رضاییان، احسان اصولی و طهمورث حیدری مبالغ مختلفی را به عنوان پاداش چهار بازی تیم ملی برابر هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق دریافت کرده اند. ضمن این که حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون نیز به همین خاطر رقمی را دریافت کرده که جمع کل این پاداش ها به بالای ۴ میلیارد ریال می رسد. رقم دریافتی اعضای هیات رئیسه و دبیرکل فدراسیون بر اساس اسنادی که در اختیار  قرار گرفته ۴۰۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. براساس اسنادی کلیه عوامل فدراسیون فوتبال از صدر تا ذیل به خاطر صعود تیم ملی فوتبال ایران رقم هایی را به عنوان پاداش دریافت کرده اند که بیشترین رقم به بازیکنان تیم ملی و کمترین رقم برای کارمندان بخش های مختلف در نظر گرفته شده است که همه آنها تایید هیات رئیسه را دارند. نکته عجیب اینجاست که در بین دریافت کنندگان پاداش اسامی روسای کمیته های انضباطی، اخلاق، استیناف و تعیین وضعیت که باید به عنوان ارکان قضایی فدراسیون دارای استقلال باشند هم دیده می شود. این در حالی است که هم عزیزی خادم و هم اعضای هیات رئیسه قرار است شکایت خود را در کمیته اخلاق پیگیری کنند.

اما جالب‌ترین بخش ماجرا، جای دیگری است. در بین افرادی که این پاداش را دریافت کرده اند نام منصور قنبرزاده با عنوان سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال هم قرار دارد. او که میانِ اهالی فوتبال به بدنامی مشهور است و درباره ش می گویند اسناد فدراسیون فوتبال را به بیرون درز می دهد، مبلغی بالغ بر 351 میلیون دریافت کرده است. این در حالی است که او کارمند رسمی وزارت نفت است و مشخص نیست چگونه توانسته هر دو جایگاهش را طوری حفظ کند که به این پاداش‌ها هم برسد. «پرونده‌ساز فوتبالی» نامی است که اهالی رسانه به او لقب داده‌اند.