جمعه دهم فروردین ماه
امروز، ملوان انزلی با مس کرمان؛

دیداری در حد لیگ برتر

امروز در چارچوب رقابت های لیگ دسته اول، شاهد دیداری خواهیم بود که ارزش این بازی فراتر از لیگ دسته اول است و حتی می تواند معیارهای یک بازی در لیگ برتر همراه داشته باشد.

ملوان بندرانزلی صدرنشین حال حاضر لیگ دسته اول و مس کرمان تیم دوم جدول لیگ دسته اول، در شرایطی مقابل هم قرار خواهند گرفت که هر دو تیم از آمادگی و قدرت خوبی برخوردار هستند. ملوان که بوی بازگشت به لیگ برتر را به خود گرفته، در تلاش است با مربیگری مازیار زارع این شانس را از دست ندهد. پیروزی در بازی امروز  انزلی چی ها را عملا به لیگ برتر تبدیل خواهد کرد. مس کرمان هم با مربیگری حسین خانی به دنبال شکار سه امتیاز این دیدار است.گرچه قرار است از لیگ یک دو تیم به لیگ برتر صعود داشته باشند،اما تیم مغلوب امروز اندکی در راه صعود دچار مشکل خواهد شد وامید صعود را در چهار هفته باقی مانده از این بازی ها دنبال کند.

سازمان لیگ  و کمیته داوران به دلیل حساسیت این بازی آماده ترین  داور حال حاضر را برای قضاوت امروز انتخاب کرده است.عرب براقی قاضی بازی امروز خواهد بود که طبق شنیده ها،سه ناظر یکی از فدراسیون،دیگری از سازمان لیگ واخری از کمیته داوران لحظه به لحظه این بازی را زیر نظر خواهند داشت.در ضمن یک نماینده از کمیته انضباطی ویک نماینده از کمیته اخلاق از نزدیک شاهد این بازی خواهند بود.

نویسنده: اکبر عزیزی