جمعه دهم فروردین ماه
مهدی مناجاتی، مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران؛

با جیب خالی نمی شود تو بازار خرید کرد

مهدی مناجاتی مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان که در حال حاضر خانه نشینی را در منزل اختیار کرده است، درخصوص وضعیت فوتبال به همکار ما گفت: در اینجا و آنجا حرف هایی زده می شود که جای تعجب دارد، می گویند اگر  در جام جهانی اندکی تلاش شود و همت به خرج دهیم راه صعود به مرحله حذفی دور از دسترس نخواهد بود.

یکی نیست از این آقایان بپرسد با کدام ابزار دل به صعود دوخته شده است.

با جیب خالی نمی شود در بازار خرید کرد.باید دست به جیب شد تا ابزار صعود فراهم شود.

در حالیکه تیم های صعود کرده به جام جهانی برنامه های حضور پررنگ خود را به مرحله اجرا در آورده اند ،فوتبال ما در به در به دنبال تیمی می گردد تا با آن بازی تدارکاتی انجام دهد.

مهدی مناجاتی بازیکن و مربی سابق تیم ملی با بیان مطلب فوق میگوید؛باید قدردان اسکوچیچ باشیم که توانست تیم ملی فوتبال ایران را در شرایط ناامید کننده ای  به جام جهانی برد وی کار خودرا انجام داده است،اگر انتظاری فراتر از او را داریم باید ابزار کافی را در اختیارش قرار داد واین فقط به همت مسئولان فوتبال بر می گردد.

 *مناجاتی افزود: اگر به دلائل درخشش وبا قدرت ظاهر شدن تیم های ملی کشورها در میدان بزرگ جام جهانی توجه کنیم،باید به سراغ لیگ آن کشورها رفت که چه کیفیتی برخور دارند در صورتی که فوتبال ما شده حاشیه ،شکایت باران وبدهی های کلان و بزرگ.

در فوتبال ما پول وجود دارد،اما نمی دانند آن را کجا هزینه کنند . در این چرخه، فوتبالی های اصیل باید خانه نشین شوند.

چرا باید در فیفا یک اتاق فقط به پرونده های شکایت از فوتبال ایران اختصاص یابد؟ این راه وروش اداره فوتبال نیست.

* فعلا غیر  فوتبالی ها در این ورزش خیلی عزیز شده اند،جالب است که اینها در خصوص مسایل فوتبال اظهار نظر می کنند.در کجای فوتبال دنیا مدیر عامل ویا معاون حقوقی ویا نائب رئیس ویا قائم مقام فلان باشگاه این مقدار مصاحبه کرده ودر خصوص فوتبال ومسائل فنی آن نظر می دهد.

درد فوتبال را باید در درون فوتبال جستجو کرد.جایی که هیچکس سرجایش نیست یا با آدرس اشتباه وارد چرخه فوتبال شده است.

گرد آورنده: اکبر عزیزی