جمعه دهم فروردین ماه
بازیکنان جوان و اعتماد به نفس کافی؛

رضایی: وارد بازار هیجانی نمی شویم

برای استخدام بازیکنان جدید وارد بازار هیجانی نمی شویم؛ البته مدیرعامل باشگاه به من اجازه گرفتن یار را داده است اما وقتی که بازیکنان ما در این شرایط اقتصادی وسواس زیادی به خرج می دهند، باید به آنها حق بدهیم.

سعید رضایی، سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان با بیان این مطلب به البرز ورزشی گفت: صبر می کنیم تا دستمزد بازیکنان منطقی شود و البته در این رهگذر به حتم گفت و گوهایی هم با بازیکنانی از اروپا خواهیم داشت.

مربی و بازیکن سابق تیم ملی درباره شرایط پیش روی تیم ملی ایران در مسابقات لیگ ملت ها و قهرمانی جهان بیان کرد:  تیم ملی چند بازیکن مصدوم دارد که از پیش آسیب دیده اند و ربطی به کار تمرین در تیم ملی ندارد. از سویی دیگر خود آقای عطایی بهتر از همه می توانند درباره شرایط ملی پوشان اظهارنظر کند و مسابقه نیز شروع نشده که بخواهیم با دیدن عملکرد بازیکنان اظهارنظر کنیم.

رضایی اضافه کرد: توجه به بازیکنان جوان طول رقابت ها باعث اعتماد به نفس ملی پوشان می شود. این اعتقاد را در زمان مربیگری آقای کولاکوویچ هم داشتم و بارها گفتم که نباید بازیکنان اصلی را فرسوده کرد.

وی درباره حریفان ایران در مسابقات قهرمانی جهان نیز گفت: برخلاف برخی ها که فکر می کنند که گروه آسانی افتاده ایم، باید بگویم که هلند آن تیم قدیم نیست. در لیگ جهانی قبل بدون نیمر عبدالعزیز ما را شکست داد. آرژانتین هم با نتیجه ای که در المپیک گرفت، قدرتمند است و البته مصر که هنوز اطلاعات دقیقی از وضعیت این تیم نداریم. اعتقاد شخصی من بر این است که سیاست تیم ملی را فدراسیون و سرمربی تیم در لحظه هایی که مقتضی است، ترسیم می کنم و من امیدوارم که در مسیر طولانی که پیش رو داریم، راه اصولی را بپیماییم.

گفت و گو: جمشید حمیدی