سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه
فوتبال کشورمان سه بازی مهم را تجربه می کند؛

نساجی با مس در فینال حذفی

فوتبال کشورمان سه بازی مهم و حساس را تجربه خواهد کرد. نساجی با مس در فینال جام حذفی که ورزشگاه آزادی تهران میزبان آن خواهد بود.

فولاد خوزستان با الشباب الاهلی و سپاهان با الدحیل دیدار خواهند داشت که این دو بازی در چهارچوب لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

نساجی در شرایطی میزبان مس کرمان است که نزدیک به ۲۵هزار تماشاگر را در ورزشگاه آزادی همراه خواهد داشت. مس کرمان شاید مانند نساجی هوادار آنچنانی به دنبال نداشته باشد، اما به لحاظ سازمان و آهنگ تیمی، فوتبال خوبی را عرضه می کند.هر دو تیم به لحاظ قدرت بدنی از امتیاز بالایی برخوردار هستند که این می تواند در ارائه فوتبال فیزیکی فوتبال دلچسبی را از خود به یادگار بگذارد. در تصور و اندیشه هر دوتیم شکار جام قهرمانی می گذرد تا با کسب مقام قهرمانی  سهمیه ورود به لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

در آن سوی مرزها، سپاهان امشب برابر الدحیل دیده خواهد شد. صعود سپاهان به مرحله بعدی بازی ها در گروی نتیجه این بازی است.داستان مرگ و زندگی اکنون پیش روی شاگردان نویدکیا قرار  دارد، در غیر اینصورت تیم اصفهانی سپاهان از گردونه و چرخه رقابت های لیگ قهرمانی آسیا خادج خواهد شد.

فولادخوزستان دیگر نماینده فوتبال کشورمان که صعودش به مرحله بعدی بازی ها حتمی شده است  در ۴۵ دقیقه بامداد با حریف اماراتی اش چون الشباب الااهلی دیدار خواهد داشت. الشباب در این بازی دو بازیکن ایرانی چون احمد نوراللهی و مهدی قائدی را در ترکیب نخواهد داشت، با این حال فولاد با جواد نکونام بدون توجه به مسائل حاشیه ای به دنبال اثبات قدرت خود و بلند پروازی است.

 

نساجی سکوهای بیشتری می خواهد

فینال جام حذفی در روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت  قرار است در ورزشگاه آازادی تهران برگزار شود.

قرعه کشی انجام شده، نساجی میزبان شناخته شد. با توجه به میزبانی نساجی، سهم سکوهای ورزشگاه آزادی جهت حضور تماشاگران بیشتر از هواداران مس کرمان خواهد بود. قرار است ۲۵هزار تماشاگر به داخل ورزشگاه راه یابند، اما باشگاه نساجی طی نامه ای از سازمان لیگ در خواست کرده تا با انجام مذاکره تعداد تماشاگران به ۳۵هزار نفر افزایش یابد.مازنی ها در حال حاضر قریب به ۳۰ دستگاه اتوبوس اجاره کرده اند تا در زمان موعود به تهران آمده تا حامی تیم شان در بازی فینال جام حذفی باشند.