پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
نیم نگاه

حراج اطلاعات در فدراسیون فوتبال

حاشیه های فدراسیون های بدون رئیس هر روز گسترش بیشتری می یابد و هر روز اخبار ضد و نقیضی از این تشکیلات بی توازن به بیرون درز می کند.

یکی از برگزاری دیدارهای تدارکاتی با برزیل، آرژانتین، ژاپن، کلمبیا و شیلی می گوید، دیگری از بر هم خوردن این دیدارها. یکی به ما بگوید که حرف اول را در فدراسیون فوتبال چه کسی می زند و چه خوب است که حراست وزارت ورزش که امروز ریاست را از رصد کردن مسایل مخرب مبتلا به فدراسیون های ورزشی سخن گفته است، اول از همه عوامل بیرون دهنده مسایل درونی فدراسیون را شناسایی و معرفی کنند. چگونه است که هر روز یک خبر، خبر عجیب و غریب به نشریات خاص درز پیدا می کند بدون اینکه به عواقب این شایعه سازی ها و بی مبالاتی ها بیندیشند که یقه همه را چون غریقی در دریای متلاطم خودخواهی ها خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم در این هنگامه خودی نشان داده و از کاسبان تعلیق سخن گفته ولی نگفته است که خودکرده را تدبیر نیست.

از اسناد و مدارکی که در فدراسیون فوتبال بدون بررسی محاکم انضباطی و قضایی به حراج گذاشته شده، آبروی در خطر افتاده فوتبال ایران را بر باد خواهد داد و عجیب تر اینکه همین چند نفر مترصد سمت ها و پست ها در فدراسیون به جای اینکه دعواها و اختلافات خود را به حیاط خلوت ببرند، بی محابا به جان همدیگر افتاده اند تا در این ورزش بدون رئیس سنگ روی سنگ بند نباشد.

نویسنده: حسین علی اسماعیلی