پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
تخریب چهره های خادم بی انصافی است؛

مهاجرانی: عزیزی خادم از بهترین های تاریخ فوتبال است

حشمت مهاجرانی از مردان بزرگ فوتبال ایران است که در پهنه آسیا به بزرگی یاد می شود و از مشهورترین چهره های ورزش کشور ماست که همواره با وجود دوری از وطن از یاد نبرده که ریشه اش در کجاست. هر جا که لازم بود از خود مایه گذاشت و همیشه برای حفظ اعتبار نام ایران و ورزش ما تلاش کرده است.

حشمت خان درباره مسایل و موارد عجیب و غریبی که این روزها برای عزیزی خادم و تیم همراه موفقش ایجاد شده می گوید: با روسای زیادی در فوتبال همکاری کرده ام. بدون هیچ ملاحظه ای یا مداهنه بگویم که عزیزی خادم در زمره بهترین های این تشکیلات بوده است. تعجب می کنم در کشوری که یک مربی باشگاهی 19 میلیارد تومان دستمزد می گیرد، چگونه عده ای علیه رئیس فدراسیونی جبهه گیری می کنند که 12 میلیون دلار از فیفا و 4 میلیون دلار از AFC برای فوتبال ایران ارز آوری داشته است. آن وقت برخی تنگ نظران دنبال بزرگ نمایی این قضیه هستند که وی مثلا یک میلیارد از این درآمدها را گرفته است.

در همه جای دنیا عرف است که روسای فدراسیون های ورزشی دست شان آنقدر باز است که هیچ دست اندازی برای اجرای امور را پیش روی خود نمی بینم.

حشمت خان مهاجرانی همچنین از خورشیدی سرپرست تیم ملی هم دفاع می کند. وی می گوید: وی مردی تحصیل کرده، دارای سوابق مربیگری و اجرایی در تیم های راه آهن و باشگاه های استقلال بوده و میهمان ناخوانده این ورزش نبوده است. پیر دیر فوتبال توصیه می کند که به خاطر ورزش ملی این قدر دست به خودزنی و تخریب خادمان راستین فوتبال نزنیم. دنیا ارزش این همه بی حرمتی را ندارد.

گفت و گو: عباس اسماعیلی