پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
رحیم یوسفی پیشکسوت فوتبال؛

کار بزرگ فوتبال؛ دست آدم های کوچک افتاد

وضعیت فوتبال در حال حاضر بسیار بغرنج است.  شرایط پیچیده چنان  فوتبال را بیمار کرده است که هر روز شاهد شنیدن اعتراض بسیاری از جمله پیشکسوتان فوتبال هستیم.

رحیم یوسفی پیشکسوت فوتبال در این رابطه می گوید:

**  اینکه پرسپولیس شش امتیاز با تیم صدرنشین فاصله دارد دلیل محکمی نیست تا به قهرمانی نرسد.

**  آنچه که در اردوی پرسپولیس موج می زند،  امیدواری وفعل خواستن است.  یک باخت ویک پیروزی جدول بازیها را چنان بهم خواهد ریخت شاید تمام پیش بینی ها نقش بر آب شود.

 **  قبول کنید  که در این فصل روزگار را بر تیم پرسپولیس بسیار تنگ و سخت شده تا جایی که هر تیمی جای پرسپولیس بود روی لبه تیغ سقوط حرکت می کرد.

**  فوتبال ما بد جوری بیمار است.  شکل اداره فوتبال از دست گردانندگان در رفته است. در این فوتبال رها شده همه چیز امکانپذیر  است.  شما به آرای صادر شده نگاه کنید. به برخی نتایج و قضاوت ها توجه داشته باشید،  متوجه خواهید شد که این فوتبال چه اندازه یله شده است. آدم هایی که وارد فوتبال شده اند، اندازه فوتبال را خیلی کوچک کرده اند.

**  به تیم ملی فوتبال کشورمان افتخار می کنم، اما اگر قرار است در جام جهانی بزرگ نمایی کنیم وخوش بدرخشیم، باید ابزارهای بزرگ شدن را فراهم کرد. با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی شود.

**نمی خواهم زیادی از ریز مسایل فوتبال سخن بگویم. اما این همه شکایت از یکدیگر واین همه تهمت وافترا به یکدیگر واین همه شکستن یکدیگر در فوتبال برای چیست؟به پرونده ها وشکایت ها و بیانیه ها نگاه کنید خود متوجه خواهید شد. برای رسیدگی به شکایات دچار کمبود زمان شده اند.

** در گذشته  کمیته انضباطی وجود داشت، اما سالی یکبار در ان کمیته باز می شد انهم برای نظافت.

**  وقتی که کار بزرگ دردست ادم های کوچک باشد، هر روز از یک گوشه شکایت به سمت کمیته انضباطی سرازیر می شود.

گفت و گو: اکبر عزیزی