شنبه یکم اردیبهشت ماه

فالگوش

به دستور فرهاد مجیدی دور زمین چمن مجموعه انقلاب که محل تمرین استقلال است با نایلکس مشکی احاطه شده تا کسی از تمرینات این تیم کپی برداری نکند.

**  مدیر برنامه های پین مربی ایتالیایی تیم استقلال به مدیران باشگاه اطلاع داد،مادامی که پول پین و اریز نشود او به ایران نخواهد امد.

افشاریان رییس کمیته داوران فوتبال،شکایت خودرا از محمد فنایی را به کمیته انضباطی ارائه داد.فنایی هم مدارک و مستندات خودرا جمع اوری کرده تا پشت پرده های فوتبال و داوری را نزد قاضیان مطرح کند

**  عضوهیات رئیسه باشگاه فولاد ،مذاکره و انتقال یحیی گل محمدی را به تیم فوتبال فولاد را بی اساس دانست.

**  و زیر و رزش در بازدید از و رزشگاه شهید شیرودی به دکتر شیرازی رئیس هیات فوتبال تهران ابلاغ کرد که زمین شماره دو و رزشگاه شیرودی به محل تمرین و گردهمایی فوتبالیست های پیشکسوت فوتبال   تعلق بگیرد.قرار شد مراحل و اگذاری  و در اختیار قرار گرفتن زمین شماره دو شیرودی به پیشکسوتان فوتبال توسط خود و زیر پیگیری شود.

**  فرشاد فرجی و وحید امیری دو بازیکن مصدوم پرسپولیس به بازی دیدار پرسپولیس با پیکان در تاریخ ۱۴ اردیبهشت خواهند رسید.

**   با توجه به نیمکت نشینی صادق محرمی بازیکن سابق پرسپولیس که در حال حاضر عضویت تیم دینامو زاگرب را دارد، احتمالا این بازیکن از تمدید قرارداد امتناع خواهد و رزید و به تیم پرسپولیس باز خواهد گشت. این موضوع به کادر فنی پرسپولیس اطلاع رسانی شده است.

**  یحیی گل محمدی لیست بازیکنان پرسپولیس را یک هفته مانده به پایان بازی ها در اختیار مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قرار خواهد داد.

**  اذری مدیر عامل سابق باشگاه فولاد می گوید، اگر اعضای هیات رئیسه به انچه که به عنوان خلاف در فوتبال دست یافته چرا دستور مجمع فوق العاده را صادر نکرد.مشخص است که در فوتبال چه مسایلی در حال گذر است.

**  رضا اسدی شاید اولین نفری باشد که از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد.او قراراست به تیم بویرام تایلند ملحق شود.
نویسنده: اکبر عزیزی