پنجشنبه نهم فروردین ماه

عطابخش: معروف و سید در لیست هستند

تیم والیبال پیکان به عنوان میزبان بیست و دومین دوره رقابت های باشگاه های آسیا تمرینات خود را پی می گیرد. امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی پیکان با اعلام این خبر به البرز ورزشی گفت: تاکنون 50 درصد بازیکنان مورد نظر کادرفنی را در اختیار گرفتیم و مذاکره برای توافق نهایی با بازیکنان باقی مانده در نهایت تا روز عید فطر به پایان خواهد رسید.

وی در پاسخ به پرسش ما که آیا باز سعید معروف و سیدموسوی به توافق رسیده اید، گفت: این دو بازیکن طرف مذاکره ما هستند ولی هنوز به نتیجه نهایی دست پیدا نکردیم. البته آقای موسوی موافقت خود را اعلام کرده است.  ضمن اینکه با سه باشگاه معتبر ایتالیا و لهستان باب گفت و گو را گشوده ایم تا در کنار عقد قرارداد خواهرخواندگی بازیکنانی تقویتی را نیز از این باشگاه ها در اختیار بگذاریم. ما به هیچ وجه با بازیکنی وارد مذاکره نشدیم اما تاکید می کنم که بیش از 10 بازیکن خوب خارجی مدنظر کادرفنی بوده اند.

مدیرعامل باشگاه پیکان درباره تیم فوتبال این باشگاه نیز گفت: چند دیدار تدارکاتی با تیم های نفت مسجدسلیمان و آبادان و تراکتورسازی تبریز انجام داده ایم و روز 5 شنبه نیز یک دیدار دستگرمی خواهیم داشت تا برای دربی کوچک پایتخت بین پیکان و پرسپولیس آماده شویم.

گفت وگو: جمشید حمیدی