سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه
علی جباری پیشکسوت فوتبال؛

استقلال کنار جام قهرمانی ایستاده است

   قهرمانی تیم استقلال درلیگ حتمی است.این تیم در شش بازی باقی مانده  نیاز به۱۲امتیاز دارد تا جشن قهرمانی را بر پا کند،دسترسی به این ،تعداد امتیاز دور  از دسترس نخواهد بود. در حال حاضر که استقلال در کنار جام قهرمانی ایستاده است.

 چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود باید تامل به خرج داد؛اما علی جباری پیشکسوت تیم استقلال به البرز ورزشی گفت:**  البته حوادث غیر پیش بینی همیشه در کمین تبمهاست و،نباید از ان غافل شد.در این خصوص استقلال باید بیش از دیگران  چشم وگوش باز بازی کند،در غیر اینصورت جام قهرمانی از کنار استقلال فاصله خواهد گرفت.

**  اعتقادم بر این است که بازیکنان استقلال باید در این شش هفته  باقی مانده به پایان بازیها پنبه در گوش و کاری به مسایل حاشیه ای نداشته  وفقط تمرکز خودرا به بازیهای پیش رو وکسب پیروزی  معطوف سازند.

**  متاسفم از اینکه فوتبال ما گرفتار مسائل حاشیه ای شده است وحاشیه بر متن بد جوری غلبه کرده است.درهیچ جای دنیا شرایطی که در فوتبال ما حاکم است دیده نمی شود.در فوتبال ما فرهنگ  واژه ای غریبه بنظر می اید.

**  نمی خواهم به مسائل حاشیه ای دامن بزنم،اما چه اشکالی دارد که در بخش نظارت بر کار داوران اندکی سختگیری کنند چرا باید برنده وبازنده از نحوه قضاوت وتصمیماتی که در فوتبال گرفته می شود ناراحت وناراضی باشند.

**  شکایت های بی اساس و  تهمت های دروغین وبیانیه های بی محتوا ارزش وشخصیت فوتبال را خدشه دار می کند.اینگونه رفتارها در خانواده ها تاثیر گذاشته وشاهد قهر جامعه  با فوتبال خواهیم بود که این اتفاق در حال حاضر قابل لمس است.

**  متاسفانه فوتبال ما بد جوری بیمار شده است،فوتبالی که از نسل ما به نسل کنونی انتقال داده شد،چنین نبود.احترام وغیرت وتعصب وشخصیت وارائه فوتبال زیبا که در گذشته وجود داشت اکنون کجا رفته است؟

**  نمی دانم صندلی مدیریت چه طعمی دارد که بزرگ وکوچک در حال له کردن یکدیگر هستند.

گفت و گو: اکبر عزیزی