جمعه دهم فروردین ماه
با حضور ورزش ورزش و سرپرست فدراسیون فوتبال؛

پیراهن شماره 8 تیم ملی به رئیس جمهور اهدا شد

پیراهن شماره 8 تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته با حضور وزیر ورزش و سرپرست فدراسیون فوتبال به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اهدا شد.

سید میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در بخشی از این نشست ضمن اظهار خرسندی از حضور مدیران، قهرمانان و ورزشکاران در مراسم دیدار با رئیس جمهور گفت: تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای همه مردم ایران اهمیت خاصی دارد و خصوصا در جام جهانی همه ما مسئولیت سختی در پیش خواهیم داشت. من و همه همکارانم خدمتگذاران مردم عزیز شریف ایران خصوصا خانواده معظم شهدا هستیم و امیدواریم در مسابقات پیش روی شرمنده این عزیزان نشویم.به هر حال علاوه بر بعد ورزشی مسابقات پیش روی ما از ابعاد دیگری هم حائز اهمیت است و قرعه کشی شرایط خاصی را در این گروه ایجاد کرده که کار ما را در بعد فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی هم بیشتر می کند.

سرپرست فدراسیون فوتبال اضافه کرد:نگاه ویژه، تیزبین و مدبرانه رئیس جمهور محترم می تواند در روند آماده سازی تیم ملی در سال جام جهانی تاثیرگذار باشد و به فدراسیون فوتبال کمک کند. بالا رفتن هزینه سفرهای بین المللی مشکل همه فدراسیون های ورزشی است و امیدواریم در این خصوص تدبیری اندیشیده شود تا امکان اعزام تیم ها و کاهش هزینه ها فراهم گردد. مباحث مالی به نوعی یکی از مشکلات همه فدراسیون ها، ورزشکاران و قهرمانان است اما با حمایت دولت محترم امیدوار به حل این مشکل برای ورزش کشور هستیم.

در پایان این مراسم با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال پیراهن شماره 8 تیم ملی با توجه به علاقه ویژه رئیس جمهور به این شماره و تبرک به نام امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی اهدا شد.