جمعه سی و یکم فروردین ماه
لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور؛

این بار نوبت گرگانی ها بود

دیدار سوم فینال بسکتبال باشگاه های کشور بار دیگر پری پتی بازیکن آمریکایی درخشید و یکی از عوامل پیروزی شهرداری چی ها شد تا نقش ستارگان در ورزش های گروهی نیز پررنگ دیده شود.

به گزارش البرز ورزشی؛ در جریان سومین بازی از سری فینال لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم شهرداری گرگان مدعی کسب عنوان قهرمانی موفق شد با ارائه نمایشی درخشان با نتیجه ۹۲ - ۵۹ ذوب‌آهن اصفهان را شکست داده و در مجموع دو بر یک از حریف پیش بیافتد.

در این دیدار شاگردان مهران حاتمی از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار داشتند و با ارائه عملکردی درخشان کوارترهای اول تا چهارم را به ترتیب ۱۳-۲۰، ۱۱-۲۲، ۱۹-۳۰ و ۱۶-۲۰ با پیروزی پشت سر گذاشتند تا به این ترتیب، با کسب دومین برد به یک قدمی قهرمانی در این فصل برسند.

در این مسابقه نیز پری پتی گارد آمریکایی شهرداری گرگان با کسب ۲۰ امتیاز، ۷ ریباند و ۷ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۴ را به ثبت رسانده و بهترین بازیکن زمین شد. محمد جمشیدی نیز ۲۰ امتیاز را برای گرگانی‌ها کسب کرد.

مرحله فینال لیگ برتر بسکتبال مردان ایران به صورت سری ۳ از ۵ برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بار برابر حریف خود به پیروزی دست پیدا کند، قهرمان این فصل از مسابقات خواهد شد که تا به این لحظه، سری این دو تیم دو بر یک به سود شهرداری گرگان است.

نتایج بازی‌های این دو تیم تا به امروز به شرح زیر رقم خورده است:

بازی اول) شهرداری گرگان ۷۲ - ۶۴ ذوب‌آهن اصفهان

بازی دوم) ذوب‌آهن اصفهان ۸۹ - ۸۷ شهرداری گرگان

بازی سوم) شهرداری گرگان ۹۲ - ۵۹ ذوب‌آهن اصفهان