جمعه دهم فروردین ماه

تحرک و نشاط در ورزش کارگران کشور

​​​​​​​"کاروان ورزش و نشاط" با هدف ایجاد شور و هیجان و تحرک فکری و جسمی کارگران مدتی است که در همه استانهای کشور راه افتاده و هر روز توسعه و گسترش بیشتری می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: این کاروان در فضاهای کارگری و کارخانجات حضور پیدا می کند و با هماهنگی هایی که به عمل می آید در ساعات اولیه صبح کاری در طول هفته با کمترین ابزار و بدون آنکه به زمان کاری کارگران لطمه ای وارد کند لحظاتی خوشی را برای کارگران رقم می زند.

انجام مسابقات ورزشی و تفریحی با هدف ایجاد فضایی توام با نشاط هدف اصلی کاروان ورزش و نشاط کارگری است با این امید که با توسعه و گسترش آن شاهد اجرای آن به صورت یک روز در هفته در همه کارخانجات و محیط های کارگری باشیم.

این کاروان به مناسبت هفته کارگر این هفته در شرکت "سیمان اردبیل " حضور یافت و استقبال کارگران و مدیران از برنامه های متنوع کاروان ورزش و نشاط یقینا به تداوم آن در هفته های آینده خواهد انجامید.

این کاروان با حضور150 نفر در شرکت سیمان اردبیل حضور یافتند و برنامه های متنوعی از قبیل ورزش صبحگاهي، مسابقات طناب کشی، روپایی، مسابقه خنده و نشاط برگزار کردند و در پایان به 20 نفر از ورزشکاران برتر جوایزی اهدا شد.