شنبه یکم اردیبهشت ماه

تجلیل از قهرمانان کشتی مازندران

دکتر رنگرز از قهرمانان کشتی استان مازندران تجلیل کرد.

روز گذشته دکتر حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از محمد حسین محمدیان و محمد مهدی یگانه جعفری به عنوان دو قهرمان کشتی شهرستان ساری با حضور حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان، سردار میرزایی فرماندهی انتظامی استان، عسکری محمدیان رئیس هیات کشتی استان، مجتبی قدمی رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، اعضای شورای شهر و پیشکسوتان ورزش مرکز استان با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این مراسم گفت: حضور گرم سردار میرزایی فرماندهی انتظامی استان در این مراسم را به فال نیک می گیریم و از این مقام عالی به خاطر حفظ آسایش و آرامش و تامین امنیت مردم در سراسر استان تقدیر و تشکر می کنم.

دکتر رنگرز در ادامه با بیان اینکه یک قهرمان برای کسب مدال و خوشحالی دل مردم، سختی ها و فراوانی را باید سپری کند، افزود: ورزش ساری در بالاترین مسابقات المپیک مدال طلا کم دارد، امیدوارم پس از دو مدال نقره عسکری محمدیان و مدال برنز سید مراد محمدی، مدال خوشرنگ طلای المپیک توسط محمدحسین محمدیان برای مردم استان و شهرستان ساری بدست آید.

وی همچنین از تلاش های سید علی خدایی مربی سازنده باشگاه تختی ساری تشکر نمود و گفت: این سالن کوچک، با کمترین امکانات قهرمانانی زیادی تحویل جامعه و جهان داده است و جا دارد از مربیان سازنده که زندگی شان را صرف ورزش کشتی کردند امثال خدایی و دیگر مربیان تشکر کنم و همچنین روح پرفتوح عزیزان مرحوم تبریزی، مرحوم شعبانی که برای پیشرفت کشتی ساری زحمات زیادی متقبل شدند، شاد باشد.

همچنین اسدالله رضایی و شعبان وفایی نژاد به عنوان دو پیشکسوت کشتی ساری و سید علی خدایی از مربیان زحمتکش باشگاه تختی ساری درخصوص نقش پیشکسوتان و مربیان جهت همدلی و وحدت برای توسعه و شکوفایی کشتی ساری، مشکلات و نبود سالن اختصاصی کشتی مرکز استان توضیحاتی ارائه دادند.

گفتنی است، محمدحسین محمدیان و محمد مهدی یگانه جعفری از شاگردان سید علی خدایی و پرورش یافتته باشگاه کوچک تختی ساری هستند که محمدحسین محمدیان در مسابقات اخیر کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا در مغولستان موفق به کسب مدال خوشرنگ طلا شد.