پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

افتتاح خانه کشتی شرق تهران

در روز عید سعید فطر خانه کشتی مولایی با حضور قهرمانان و مربیان تیم های ملی آقایان اسماعیل پولویی، نادر جهانگیری، مصطفی حسین خانی، امیر علی آذرپیرا، کاوه یزدی  و آقای بختیاری رئیس هیات کشتی شرق تهران افتتاح شد.

این باشگاه که توسط رضا مولایی یکی از قهرمانان دهه شصت کشتی تهران و یکی از مربیان حال حاضر می باشد که با هزینه شخصی خودش ساخته شده خبرنگار البرز ورزشی هدف اصلی ملایی را در افتتاح این باشگاه پرسیده که می خوانید.

 رضا ملایی گفت: از سال ۱۳۶۲ کشتی را نزد آقای محمد ذوالفقاری  و مرحوم قاسم عابدینی   شروع کردم  و بیشتر از کشتی علاقه زیادی به مربیگری داشتم  و در نوجوانی. کمک مربیانم می کردم  و بعد از سال ها مدرک مربیگری  گرفتم  و همیشه آرزوی  داشتن یک باشگاه مجهز  را داشتم؛ ولی این یک آرزو بود که ولی با فروختن  خانه خودم که در پردیس بود، تحقق پیدا کرد.

وی ادامه داد: موفق شدم این باشگاه را با امکاناتی که در خور کشتی گیران شمال شرق باشد را افتتاح کنم. بیشتر این کار به خاطر  تعطیلاتی  که در هر ماه وجود داره و لطمه بزرگی که به کشتی گیر و مربی می زد  اینکار را کردم  ان شاالله که اول خدا و بعدش لطف و حمایت بزرگان کشتی و فدراسیون و هیات کشتی تهران و شمال شرق شامل حال ما شود تا بتوانم شاگردانی در خور ایران تحویل جامعه بدهم.

گفت و گو: احمد دباغ