جمعه دهم فروردین ماه
خوراک رسانه های بیگانه در فدراسیون فوتبال؛

هنر دشمن فرضی ساختن آقای سرپرست!

چه کسانی به تلویزیون‌های بیگانه خوراک دادند؟ رسانه ها گفتند استعلام بگیرید و سند بیرون بدهید؟

میرشاد ماجدی که در دوره ۲ ماه و چند روزه سرپرستی اش در فدراسیون فوتبال عملکرد قابل قبولی نداشته، تلاش کرد با ساختن دشمن فرضی ناتوانی خود را جبران کند و تقصیرها را گردن رسانه‌ها بیندازد...

میرشاد ماجدی هم طبق عادت پیشینیان خود از دیوار کوتاه رسانه‌ها پرید و گناه ناتوانی مجموعه مدیران فعلی فدراسیون فوتبال را به گردن رسانه ها انداخت.

به گزارش طرفداری، میرشاد ماجدی که به اتفاق قاضی زاده هاشمی به تلویزیون رفته بود و میهمان بابک کاظمی بود، ادعا کرد برخی رسانه ها هر روز خوراک خبری می دهند تا شرایط را بحرانی جلوه دهند و همین سوژه ها خوراک تلویزیون های بیگانه می شود!

به نظر می رسد میرشاد ماجدی هم سراغ تئوری توطئه رفته و می‌خواهد برای توجیه ناتوانی خود دشمن فرضی بسازد. او درحالی رسانه‌ها را مقصر معرفی می‌کند که همکاران خودش از داخل فدراسیون فوتبال سند بیرون می‌دهند و هر روز با انتشار سندهای افشاگرانه و یا با استعلام‌های بی‌دلیل از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا فوتبال ایران را در شرایط بحرانی قرار می دهند.

میرشاد ماجدی طوری از خوراک خبری رسانه ها حرف می‌زند که انگار این رسانه ها بودند که به حسن کامرانی‌فر گفتند از طریق ایمیل شخصی اش از معاون دبیر کل فیفا استعلام بگیرد و یا این رسانه ها بودند که به اسناد داخلی فدراسیون فوتبال دسترسی پیدا کردند و با انتشار پی در پی این اسناد باعث ایجاد تنش و تشنج در فضای فوتبال شده اند. شاید میرشاد ماجدی توقع دارد وقتی او و همکارانش در مجموعه فدراسیون فوتبال توان اداره فوتبال را ندارند، رسانه ها سکوت کنند و دست روی دست بگذارند تا آنها بیش از پیش به جای اداره فوتبال از طریق اجرای اساسنامه، به فکر سلایق شخصی و اهداف فردی خود باشند.

میرشاد ماجدی یادش رفته اگر شفاف سازی و روشنگری رسانه ها نبود، نقش سرپرست فدراسیون فوتبال را به او نمی دادند و همچنان همان مدیران قبلی در فدراسیون حضور داشتند. میرشاد ماجدی احتمالاً آن زمان مشکلی با شفاف‌سازی نداشت اما حالا که خودش سرپرست فدراسیون شده، دوست دارد شفاف‌سازی و روشنگری تعطیل شود تا ایشان و دوستانش هر کاری دلشان خواست در فدراسیون فوتبال انجام بدهند.

رسانه های مستقل برای شفاف سازی و روشنگری هیچ نیازی به کسب اجازه از میرشاد ماجدی و میرشاد ماجدی ها ندارند و هر کجا احساس کنند مسیر اصلاح فوتبال به بیراهه می‌رود، حتماً حقایق را به افکار عمومی می گویند. راه اصلاح فوتبال ساکت نگه داشتن رسانه ها نیست و این مدیران فدراسیون هستند که باید مراقب رفتار و کردار خود باشند. کارهای غلط مثل انتخاب کمیته های رفاقتی و اقدام های خودسرانه چیزی نیست که رسانه های مستقل در قبال آن ساکت بمانند.  میرشاد ماجدی هم مثل بعضی‌ها تصور می‌کند هماهنگی و همراه شدن به این معنی است که آنها هر کاری دلشان خواست در فدراسیون فوتبال انجام بدهند و رسانه‌ها به این هوا که شرایط فوتبال حاد است، هیچ چیزی نگویند و دست روی دست بگذارند.

مطمئن باشید این مدیران ناتوان فدراسیون هستند که با اشتباهات خود و انجام کارهای غیر ضروری خوراک به بیگانه می دهند. اگر آن ها درست مدیریت کنند، دلیلی ندارد رسانه‌ها چیزی بنویسند که برای بیگانه ها تبدیل به خوراک خبری شود.

به طور نمونه اگر اعضای محترم هیات رئیسه در جلسه قندان به سمت هم پرت نکنند، رسانه ها نمی توانند به دروغ چیزی از اختلاف و دعوای آنها بنویسند و یا اگر بعضی ها در فدراسیون فوتبال به فکر دور زدن همقطاران خود نباشند و برای آن که جای پای خود را محکم کنند، با یکی از افراد تاثیرگذار مجمع علیه ۴ عضو هیات رئیسه نامه استیضاح ندهند، رسانه ها نمی توانند از ایجاد شکاف در صف هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بنویسند!