پنجشنبه نهم فروردین ماه

فدراسیون فوتبال در خواب

به شروع مسابقات جام جهانی قطر فرصتی باقی نمانده است. در این فرصت کم اولویت اول همان انجام بازی های تدارکاتی از سوی فدراسیون های فوتبال کشورهای راه یافته به جام جهانی است.

در این میان فدراسیون فوتبال کره جنوبی سه بازی بزرگ را برای تیم ملی فوتبال کشورش تدارک دیده است. برزیل، شیلی و پاراگوئه سه کشوری هستند که باید با کره جنوبی بازی تدارکاتی انجام دهند.

اما  برای آقایانی که در حال حاضر بر مصدر فدراسیون فوتبال تکیه زده اند و خواب چنین روزهایی را هم نمی توانستند ببینند، هنوز راهیابی تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی به درستی هضم نشده است، چون همچنان در خواب هستند. اولویت این آقایان این روزها جمع آوری مدارک علیه رئیس معزول فدراسیون فوتبال است تا بلکه مجمع را راضی به حذف رئیس معزول سازند. این در حالی است که مجمع به پوچ بودن رفتار و تحرکات اعضای هیات رئیسه پی برده است. آقایانی که خود را به خواب زده اند بازی های تدارکاتی را در اولویت دوم  قرار داده اند. از آنجا که هیچ  تیم بزرگی باقی نمانده از این رو آقایان دست به دامن برانکو شده اند تا بلکه با تیم ملی عمان دیدار تدارکاتی داشته باشیم. قدرت اول فوتبال آسیا حالا به عمان التماس می کند تا دیدار تدارکاتی داشته باشیم. آدم  کوچک هیچ گاه نمی تواند وزنه بزرگ و سنگین را بلند کند؛ بنابراین در جام جهانی چندان خوشبین نباشیم، چون فکرهای کوچک در حال اداره ومدیریت فوتبال هستند.

نویسنده: اکبر عزیزی