جمعه سی و یکم فروردین ماه
مسعود مصطفی جوکار در گفت و گو با البرز ورزشی مطرح کرد؛

از کشتی استان همدان چیزی باقی نمانده

کشتی استان همدان نه تنها پیشرفتی نداشته بلکه طی چند سال گذشته پسرفت هم کرده است. نایب قهرمان المپیک در همین رابطه به البرز ورزشی گفت: جامعه ورزش و کشتی بهتر از هر کسی اطلاع دارند که استان همدان زمانی یکی از قطب های اصلی کشتی کشور بود اما در حال حاضر از آن جایگاه و موقعیت چیزی باقی نمانده است.

مسعود مصطفی جوکار با اشاره به حضور ناموفق کشتی گیران استان همدان در مسابقات اخیر جام شهید هاشمی نژاد خاطرنشان کرد:  کسب تنها یک عنوان دومی در شأن استان همدان با آن پیشینه پرافتخار نیست ومسئولان ذیربط باید بدانند هیات کشتی ما نتوانسته انتظارات را برآورده کند. رئیس هیاتی که حدود سه سال قبل با وعده ایجاد تحول اساسی سکان هیات را در دست گرفته بود  برخلاف انتظار به هیچ کدام از آنها عمل نکرده در نتیجه کشتی استان روز به روز ضعیف تر شد.

جوکار ادامه داد نمی دانم چرا رئیس فدراسیون همچنان از رئیس هیاتی که کاری برای کشتی همدان نکرده حمایت می کند؟ این در حالی است که اغلب بزرگان کشتی استان همدان از وضعیت کنونی ناراضی و خواهان تغییرات هستند.

قهرمان اسبق آسیا در پایان تاکید کرد: دبیر از یک طرف مدعی پسرفت کشتی در استان هاست و از طرف دیگر برای تغییر وضعیت همان استان ها تلاش نمی کند در حالی که وی باید در درجه اول روسای ناتوان هیات ها را بازخواست و در صورت لزوم برکنار کند. روند موجود، روند امیدوار کننده ای نیست و شخصا فکر نمی کنم با این شیوه مدیریت بتوان موفقیت های آینده کشتی را تضمین کرد. در هر حال وظیفه ما بیان واقعیت های حال حاضر کشتی و ضعف های آن است چرا که اگر بیش از این سکوت کنیم فردا خود ما هم به عنوان کشتی گیر مورد سوال مردم و جامعه ورزش قرار خواهیم گرفت. به عنوان کسی که عمری در عرصه کشتی کشور و استان همدان زحمت کشیده صراحتا اعلام می کنم از کشتی همدان چیزی باقی نمانده است.