شنبه یکم اردیبهشت ماه
خوزستان قهرمان تنیس روی میز؛

لرستان قهرمان آمادگی جسمانی

رقابت های تنیس روی میز آمادگی جسمانی کارکنان دولت منطقه ۴کشور بزرگداشت ۵۶۵شهید ورزشکار خوزستان که به میزبانی هیات ورزش های همگانی خوزستان در اهواز برگزار شد، نفرات و تیم های برتر خود را معرفی کرد .

در پیکارهای آمادگی جسمانی مردان که در شش رده سنی برگزار شد  تیم آماده و سرحال  لرستان با برتری کامل مقام قهرمانی را کسب کرد و استان های مرکزی و کرمانشاه دوم و سوم شدند.

هم چنین درمسابقات  تنیس روی میز آقایان که از هیجان بسیار بالا و رقابت  نزدیکی برخوردار بود در پایان تیم خوزستان، موفق شد با اقتدار کامل در مسابقات تیمی و انفرادی عنوان اولی را به خود اختصاص دهد، بعد از خوزستان استان ایلام و کرمانشاه دوم وسوم شدند در رقابت های انفرادی شاهپور سلیمانی ستاره این مسابقات  از خوزستان اول، احسان کشتکار دوم  وسعید نصیری فنی ترین تنیسور این مسابقات از استان ایلام در مکان سوم قرار گرفتند.

شایان ذکر است مسابقات کارکنان دولت منطقه ۴کشور بزرگداشت ۵۶۵شهید ورزشکار خوزستان از ۱۶ اردیبهشت در چهار رشته تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، والیبال و فوتسال آقایان در اهواز آغاز و تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و از روز سه شنبه هفته جاری رقابت های بانوان کارکنان دولت آغاز  می شوند.

هم اکنون مسابقات فوتسال و والیبال آقایان در دو سالن گیت بوستان و کمپلو در حال برگزاری است .

نویسنده: سید مهدی ابوس