جمعه دهم فروردین ماه
با کار جهادی همکاران  اداره کل ورزشی؛

عبدالملکی: پروژه ها تکمیل می شوند

مجموعه ورزشی کارگران فیروزکوه امروز با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی ورزش کارگران مجموعه ورزشی کارگران فیروزکوه در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع با یک سالن مجهز چند منظوره در فاز نخست مورد بهره برداری قرار گرفت .

در این مراسم که آقایان منصوری  استاندار تهران، تنها مدیرکل و اسناوندی معاون اداره کل ورزش کارکران ، رسولی نژاد نماینده مجلس، مهری فرماندار فیروزکوه و خانم دانیالی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران و جمعی از مدیران و مسولین محلی حضور داشتند حجت اله عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در سخنانی گفت:  اولویت ما در حال حاضر  تکمیل مجموعه های نیمه تمام است.

وی افزود: همین ورزشگاه فیروزکوه در سال ۱۳۸۸ کلنک زنی شده و تا سال گذشته تنها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با همت مدیرکل کار تهران  و همکاران ما طی مدت ۳ ماه با یک کار جهادی  تکمیل شده و ان شاءا... مورد استفاده بهینه کارگران عزیز و مردم خوب منطقه قرار گیرد.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با تقدیر از تکمیل جهادی ورزشگاه فیروزکوه گفت : متاسفانه مجموعه های نیمه تمام زیادی در سراسر کشور وجود دارد که بعضا دو دهه از آغاز عملیات احداث آن گذشته و بنا داریم با استفاده از  تمام توان خود و همکارانم این مجموعه های ورزشی نیمه تمام را تکمیل کنیم و در اختیار جامعه کار و تلاش قرار دهیم.

دکتر عبدالملکی افزود: ۱۴ میلیون کارگر  به اضافه خانواده های ایشان‌ جمعیتی بالغ بر ۴۵ میلیون نفر را شامل می شوند .

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود : ورزش یکی از بهترین و مهمترین ابزار در جهت شادابی و سلامت این قشر پرتلاش و زحمت کش است  و خوشبختانه فضاهای خوبی در سراسر کشور برای ورزش و تندرستی ایشان داریم که با تکمیل فضاهای نیمه تمام سرانه ورزشی کارگران افزایش چشمگیری خواهد یافت .