جمعه دهم فروردین ماه

سعید رجبی مدیر آکادمی فوتبال سایپا شد

بعد از اخراج مهرداد سراجی از مدیریت باشگاه سایپا فراهانی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه سایپا منصوب شد؛ اقداماتی مبنی بر جلوگیری از بذر و به پاش ها صورت گرفت تا پای خیلی ها از باشگاه سایپا کوتاه شود.

به دنبال این حرکت و در اقدام های بعدی ایجاد تغییرات در کادرفنی تیم های فوتبال آن هم در تمامی سطوح است. امروز و پس از تغییراتی که دیروز صورت گرفت، خبر رسید که در راس آکادمی فوتبال سایپا تغییرات صورت گرفته است. محسن بیاتی نیا که با سراج وارد سایپا شده بود از این مسئولیت برکنار شد. جانشین او یک چهره آشنا فوتبالی و از خانواده سایپا وارد شده است.

سعید رجبی بازیکن سابق سایپا که همراه با این تیم و نیز همراه با تیم های ملی بزرگسالان و تیم ملی فوتسال ایران افتخارات بزرگی را در کارنامه دارد و مهمتر از همه اشراف خوبی هم بر فوتبال پایه دارد، اکنون مسئولیت جدیدی را در آکادمی سایپا برعهده گرفته که می تواند منشا خدمات ارزشمندی برای فوتبال سابپا باشد. بی شک باتوجه به شناختی که از رجبی وجود دارد، قطعا فوتبال سایپا در سطح پایه ها، این بار پر قدرت تر ومنسجم وسازمان یافته تر از سالیان گذشته در میادین دیده خواهد شد تا در نوع سلامت ودقت نظر و گزینش های خوب و شاخص که از مدیریت جدید باشگاه (فراهانی) صورت گرفته بیشتر ایمان آورد.