سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

فالگوش

مرتضی پورعلی گنجی به مدیران باشگاه اطلاع داده است، در قراردادم با باشگاه چنین بندی وجو ددارد که حق فسخ با من است؛ بنابراین برای انتقالم به پرسپولیس مشکلی احساس نمی شود. با این نکته مقدمات راهیابی پورعلی گنجی به پرسپولیس فراهم شده است.

**  علیرضا نیکبخت بازیکن سابق آبی و قرمز در یک اظهارنظر تند گفته است خیلی ها دوست ندارند که تیم استقلال با فرهاد مجیدی قهرمان لیگ شود.

**  غلامرضا جباری که چندی پیش سرپرست کمیته آموزش فدراسیون فوتبال شد، اکنون در بدو ورودش به فدراسیون فوتبال یک مسئولیت دیگر دریافت کرد تا به جمع دو شغله ها  یا چند شغله ها در فدراسیون فوتبال که هر کدام از شغل ها حقوق و مزایای جداگانه دارد، اضافه شود. تازه وارد فدراسیون فوتبال پس از استعفای محمد محمدی از سرپرستی تیم فوتبال امید، بلا فاصله با دریافت حکم از سرپرست موقت فدراسیون فوتبال، سرپرست تیم امید ایران شد. با توجه به این نوع انتصاب، صندلی های خالی دور میز که مردان موقت در فدراسیون بر آن تکیه زده اند رفته رفته در حال پر شدن است.

**  با آنکه دبیر فدراسیون فوتبال عنوان کرده است دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران با تیم ملی کانادا در حال نهایی شدن است، اما شنیده شد که این بازی هم مانند دیدار با برزیل و آرژانتین به سرانجام نخواهد رسید.

**  پایان رافت از مربیگری تیم شهرداری آستانه که در لیگ دسته اول حضور دارد، استعفا داد.این سومین مربی است که از این تیم جدا می شود. در ضمن این برای دومین بار است که رافت دراین تیم شمالی مسئولیت پذیرفته وسپس جدا می شود.

**  این احتمال وجود دارد که محمود کلهر جانشین محسن خلیلی در آکادمی باشگاه پرسپولیس شود.

** ابراهیم قاسمپور عضو وسخنگوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال می گوید: وقتی که کمیته فنی هیچ نظارتی روی عملکرد اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ندارد، وجود کمیته فنی و حضور ما در این کمیته چه نتایجی می تواند همراه داشته باشد. با این وضعیت بنده هیچ تمایلی به ماندن در کمیته فنی را ندارم.