شنبه یکم اردیبهشت ماه
چشمان میلیون ها نفر  به بازی امشب پرسپولیس و استقلال؛

دوئل مجیدی با سیدعباسی

امشب چشمان میلیون نفر ایرانی به بازی مهم پرسپولیس برابر ذوب آهن اصفهان و استقلال دیگر تیم پرطرفدار فوتبال پایتخت مقابل شهرخودروی مشهد در هفته بیست و ششم بر گزاری مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور معطوف خواهد شد.

البرز ورزشی؛ پرسپولیسی ها اگر امشب بتوانند از پس ذوب آهن یکی از دو نماینده سرشناس فوتبال اصفهان به خوبی برآید و همین طور استقلال هم موفق به شکست شهر خودرو شود؛ فاصله امتیازات استقلال نسبت به پرسپولیس کماکان همان چهار امتیاز قبلی خواهد بود. اما شاگردان فرهاد مجیدی به دلیل داشتن چهار امتیاز بیشتر از شاگردان یحیی گل محمدی قصد از دست دادن تمامی امتیازات این بازی حیاتی برای حفظ صدرنشینی در هفته های حساس پایانی لیگ برتر را ندارند.

لازم به ذکر است که امشب دوئل فرهاد مجیدی سرمربی استقلالی ها با داوود عباسی دیگر سرمربی استقلالی شهرخودرو با همدیگر به گرمی و حساسیت بیشتر دیدار این دو تیم بالای جدول می افزاید.

استقلالی های پایتخت مسئولان فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی و حتی کمیته استیناف را به شدت تهدید کرده اند که اگر هفت امتیاز گل گهر سیرجان مجددا به تیم امیر قلعه نویی باز گردانده شود، در آن صورت با ارسال پرونده به فدراسیون جهانی فوتبال، مقامات ارشد فیفا را از این موضوع باخبر خواهند کرد. این در حالی است که در حال حاضر استقلال در رقابت خیلی نزدیکتر البته با پرسپولیس یعنی تیم دوم جدول رده بندی لیگ برتر و گل گهر سیرجان دیگر تیم شهرستانی رده چهارم جدول کماکان در صدر جدول لیگ ایران قرار دارد. به همین دلیل تهدید استقلالی ها در واقع به یک مانور یا نمایش تشریفاتی بیشتر شباهت خواهد داشت تا تهدید جدی.

نویسنده: حسن امامقلی