شنبه یکم اردیبهشت ماه

فالگوش

اسماعیل اسماعیلی به صورت موقت سرمربی نساجی شد.

 

وحید امیری وعیسی ال کثیر که روز گذشته عمل جراحی کمر وزانوی خودرا انجام دادند،تا ساعاتی دیگر از ببمارستان مرخص خواهند شد.

 

باشگاه پرسپولیس کلیه هزینه عمل جراحی وحید امیری را پرداخت کرد.

 

ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: با محرم نوید کیا برای فصل آینده همکاری خود را ادامه خواهیم داد.

 

رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در دسترس قرار ندارد،گویا او برای یک سفر یکی دو روزه در دبی به سر می برد.احتمالا خریدهای جدیدی در راه است.

 

قضاوت دیدار حساس پرسپولیس با سپاهان به بیژن حیدری واگذار شد.

 

سرپرست برگزاری مسابقات لیگ برتر که این روزها حرف های متناقصی را مطرح می کند عنوان کرد، تقسیم سکوها برعهده سازمان لیگ نیست.

 

با توجه به حساسیت دیدار استقلال با فولاد،م دیران باشگاه استقلال برای دور کردن وعده های مالی از ذهن بازیکنان که برخی از آن عملی نشده وعده پاداش در صورت شکست تیم فولاد را مطرح کرده اند.

مدیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان اعلام کرد: قرار نیست قلعه نوعی از تیم گل گهر برود.قرار نیست قلعه نوعی مربی نساجی شود.سرمربی تیم گل گهر ضمن توجه به چهار بازی پیش رو در  حال تقویت تیم برای فصل اینده است وهمچنین در حال تکمیل مراحل ادامه همکاری اش در فصل اینده می باشد.نمیدانم چرا برخی ها با نشر اخبار نادرست در تلاش هستند تا تمرکز تیم و مربی ومدیران وبازیکنان با اخبار کاذب بر هم بزنند.انها چه اهدافی را دنبال می کنند.البته این قشر برای ما واهالی فوتبال شناخته شده اند وبا اهدافشان اشنایی وجود دارد.

 

نوید مظفری کارشناس داوری می گوید،در بازی پرسپولیس با ذوب آهن یک پنالتی به سود پرسپولیس نادیده گرفته شد. اما دیده شد که هیچ هیاهویی صورت نگرفت.

نویسنده: اکبر عزیزی