جمعه سی و یکم فروردین ماه

کلهر به جای محسن خلیلی در آکادمی پرسپولیس

این روزها اکثریت باشگاه های صاحب قدرت در فوتبال پایه تغییراتی را در سطح آکادمی فوتبال خود ایجاد کرده اند تا بلکه تحولات موجب افزایش رشد استعدادها شود. بعد از باشگاه های پیکان، سایپا و استقلال در حال حاضر نوبت به باشگاه پرسپولیس رسید تا شاهد تغییرات در سطح آکادمی فوتبالش باشیم.

در فصل گذشته مسئولیت آکادمی باشگاه پرسپولیس در اختیار محسن خلیلی بود. در زمان تصدی خلیلی در آکادمی باشگاه پرسپولیس، تیم های پایه این باشگاه نتوانست آن طوری که انتظار می رفت به موفقیت های مطلوب دست یابد، از این روی تغییرات کلید خورد تا در سطح آکادمی و کادرفنی تیم های پایه شاهد تغییرات وسیع باشیم.

گزینه هایی مطرح شد که به دلیل پررنگ بودن روزمه محمود کلهر این شانس متوجه این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس شد. کلهر سابقه کار در تیم های پایه و آکادمی را دارد وعملا بر فوتبال پایه اشراف دارد. بی شک حضور کلهر در آکادمی باشگاه پرسپولیس می تواند تحول بزرگی را در فوتبال پایه های پرسپولیس ایجاد کند. به کارگیری مربیان  با دانش و آگاه به پرورش نسل جوان  و دارای تجربه در مربیگری فوتبال پایه از برنامه های کلهر خواهد بود تا تنوع و تحول به درستی در آکادمی پرسپولیس احساس شود.

خبر دیگر این است که معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس علاقه مند است که محمد نوری بازیکن سابق پرسپولیس به حکم مدیریت آکادمی باشگاه پرسپولیس دست یابد، اما هیات مدیره چنین اعتقادی ندارد.