جمعه سی و یکم فروردین ماه
تفکری درخصوص عزل ماجدی و اصولی؛

امضایم را پس نمی گیرم

رئیس هیات فوتبال یزد منتقد جدی وضعیت کنونی فدراسیون فوتبال است.

امیرفرشاد تفکری رئیس هیات فوتبال استان یزد که در مجمع فدراسیون فوتبال هم حضور دارد، در  گفت و گویی به این نکته اشاره کرده که بعد از درخواست او از دبیرکل فدراسیون فوتبال برای عزل میرشاد ماجدی و احسان اصولی در مجمع، فشارهایی به او برای پس گرفتن درخواستش وارد شده است!

به گزارش فوتبالی، وی اظهار داشت:«در شرایطی که برخی اعضای مجمع خواستار برکناری اصولی، براتی، سراجی و حیدری از هیات رییسه هستند من گفتم فقط اسم ماجدی را می‌نویسم اما برای همراهی با نظر جمع و اینکه سایر امضاء کنندگان نامه درخواست برای عزل چهار عضو هیات رییسه اجماع کردند ماجدی در این لیست نباشد به احترام آنها این موضوع را قبول کردم. البته پس از آن از اقدام خودم ناراحت شده و گفتم براتی، سراجی و حیدری در اتفاقات اخیر فدراسیون تقصیری ندارند. به همین دلیل نامه خود را تغییر داده و با ذکر نام ماجدی و اصولی، ۲۴ فروردین آن را برای کامرانی فر ارسال کردم. پس از ارسال این نامه فشارهای زیادی به من وارد کرده و حتی کار را به برخی مسئولان کشانده و به من گفتند نباید وارد این بازی‌ها شوی و باید نام این دوستان را حذف کنی. در تاریخ ۲۹ فروردین نامه دیگری تهیه کرده و با حذف بند ۷ نامه اول، نامه جدید را بدون ارسال از طریق اتوماسیون اداری، بار دیگر از طریق واتس آپ برای دبیرکل فرستادم."

البته که این تغییرات تاثیری روی نظر تفکری نداشته است:" به افرادی که برای پس گرفتن امضای من به آنها زنگ می‌زنند هم گفته ام حتی اگر برکنار شوم متن نامه را تغییر نداده و درخواست خود را پس نمی‌گیرم. همچنان روی مواضع خودم هستم. البته حدود ۲۰ رییس هیات دیگر هم پشت من درآمده اند و گفتند خدا را شکر به ما اطلاع دادی!"

رئیس هیات فوتبال یزد در ادامه صحبتهایش با خبرگزارس فارس مدعی شده که سرپرست فدراسیون فوتبال به وعده‌هایش عمل نکرده است و به شدت به او انتقاد کرده است:" ماجدی نشان داد وقتی به منصب می‌رسد، تمام قول و قرارهای خود را فراموش می‌کند و بیشتر دنبال این است نفرات خودش را در ساختار فدراسیون فوتبال بگذارد. ماجدی یادش نرود که یک شب قبل از انتخابات فدراسیون در سال ۹۹ به هتل تهرانی آمد و از برخی هیات های استانی خواست به او رأی بدهند تا عضو هیات رئیسه شود اما به همان قول ها هم عمل نکرد.»