شنبه یکم اردیبهشت ماه
حمید درخشان در گفت و گو با البرز ورزشی؛

منچستریونایتد و بارسلونا هم فراز و فرود داشتند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و سرمربی این تیم تلاش خود را برای سر و سامان دادن این باشگاه به کار برده بودند، اما مشکل پرسپولیس از آغاز فصل بود و می شد با مدیریت آن را به حداقل رساند.

حمید درخشان هافبک ملی پوش سابق پرسپولیس با بیان این مطلب به البرز ورزشی گفت: من یک پرسپولیسی اصیل هستم و آرزو می کنم که هرچه زودتر این تیم بزرگ به فرجام درست برسد. در همه جای دنیا شاهد صعود و سقوط تیم های بزرگ بودیم. منچستریونایتد یا بارسلونا هم با فراز و فرود زندگی ورزشی خود مواجهه شده بودند.

درخشان درباره دلایل موفقیت استقلال در فصل جاری به چند نکته اشاره کرد: داشتن ثبات مدیریت، پتانسیل جذب بازیکنان خوب و هیات مدیره پرتلاش و کادرفنی ای که تک تک تیم های رقیب را به خوبی شناسایی کرده بودند. حیف است که تیم های ریشه داری مثل استقلال و پرسپولیس دچار فراز و فرود شوند. پرسپولیس در زمان برانکو و یحیی قهرمان شده بودند اما بعد به مرز اشباع رسید و در خریدهای خود موفق عمل نکرد. این می تواند درسی برای مدیران باشگاه پرسپولیس باشد.

درخشان درباره دلایل قبول مربیگری تیم سایپا در آستانه سقوط از لیگ یک نیز گفت: من امیدوار هستم که در مقابل تیم های شاهین بوشهر، ماشین سازی تبریز و شهرداری همدان به پیروزی دست پیدا کنیم و در لیگ یک بمانیم. در آن صورت برای فصل بعد نیز مرا کنار سایپا خواهید دید.

گفت و گو: حسن امامقلی