جمعه دهم فروردین ماه

اخبار کوتاه از فوتبال

در شرایطی که تیم فوتبال امید ملی ایران خود را برای انجام دیدارهای برون مرزی آماده می کند، خبر رسید که سرپرست جدیدی برای این تیم انتخاب شده است. این خبر و چند مورد دیگر درباره فوتبال را در البرز ورزشی می خوانید.

فاطمی سرپرست جدید فوتبال امید

فراز فاطمی مهاجم پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از سوی فدراسیون فوتبال به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال امید انتخاب شد.

تیم امید با هدایت مهدی مهدوی کیا آماده مسابقات قهرمانی آسیا می‌شود و یک اردوی آماده سازی در کشور عراق در پیش دارد.

فاطمی در این تیم جانشین محمد محمدی شده است که چندی پیش سرپرستی تیم امید را به مقصد معاونت باشگاه پرسپولیس ترک کرد.

 

یاری و مربیگری عراق

شهناز یاری سرمربی سابق فوتسال بانوان ایران به طور رسمی سرمربی تیم ملی عراق شد. وی در خصوص قبول پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی فوتسال بانوان عراق اظهار داشت: به دلیل اختلاف بین مسوولان فدراسیون فوتبال، شرایط حضور در تیم ملی فوتسال زنان کشورم برایم مهیا نشد و پس از آن پیشنهادهایی از تیم‌های باشگاهی و پیش از عید نوروز از فدراسیون فوتبال عراق داشتم. پس از بررسی گزینه‌ها تصمیم گرفتم تا این چالش جدید را با تیم ملی فوتسال عراق تجربه کنم.

 

بلیت فروشی دیدار تراکتور و پرسپولیس

بلیت فروشی بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس از ساعت ۱۹ امروز آغاز می‌شود.

علاقمندان می‌توانند از طریق لینک مستقیم ticket.tractor-club.com بلیت بازی را تهیه کنند و باتوجه به لینک شدن سایت بلیت فروشی باشگاه به سامانه «ایران من»، تنها افرادی که حداقل 14 روز از زمان دریافت دوز دوم واکسن آنان گذشته است، امکان خرید بلیت بازی را خواهند داشت.

هواداران بدون تهیه بلیت از طریق سامانه، به ورزشگاه مراجعه نکنند؛ چرا که به هیچ عنوان بلیت فروشی دستی یا اینترنتی در ورزشگاه انجام نمی‌شود و از ورود افراد بدون بلیت جلوگیری خواهد شد.