پنجشنبه نهم فروردین ماه
ایستگاه بیست و هشتم فوتبال لیگ برتر؛

اما و اگرها ادامه دارد

دیدارهای هفته بیست و هشتم فوتبال لیگ برتر امروز در تهران و شهرستان ها برگزار خواهد شد.

با آنکه تیم استقلال خود را قهرمان معرفی کرد، اما حرف و حدیث ها همچنان وجود دارد. گویا قرار است حرف وحدیث های لیگ تا پایان بازی ها به مانند ستاره دنباله دار ادامه داشته باشد.

استقلال بعد از عبور از میدان فولاد، این بار به آلومینیوم رسید تا شاید برگ برنده دیگری بر افتخارات خود بیفزاید. البته آلومینیوم با رحمتی به فکر مسائل دیگری است. این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

پرسپولیس در دیدار با تراکتور اوضاع ناخوشی دارد، اما تراکتور اخیرا احیا شده است. اگر پرسپولیس در تبریز مقابل تراکتور به زمین سفت برسد، باتوجه به اینکه سپاهان در خانه با تیم ته جدولی شهر خودرو دیدار خواهد داشت، از شانس زیادی برای شکار سه امتیاز برخوردار خواهد بود در این صورت شاید مکان دومی لیگ را هم از دست بدهد.

پیکان در تهران میزبان فولاد است. پیکان چند هفته ای است که از روزهای خوش خود فاصله گرفته است. فولاد هم به دنبال جبران شکست هفته قبل است. گل گهر با قلعه نوعی  میزبان نفت مسجد سلیمان است. شاید این بازی آرام ترین وبی دغدغه ترین بازی برای قلعه نوعی باشد. نفت آبادان با مس رفسنجان در آبادان بازی ساده ای نخواهد بود. هم در داخل میدان وهم در خارج از میدان گروکشی به دنبال خواهد داشت. تیم مهدی تارتار به شیراز می رود تا میهمان کاکوهای فجرسپاسی باشند.

گزارش: اکبر عزیزی