جمعه سی و یکم فروردین ماه
اتفاقات دامنه دار در ژیمناستیک؛

رضی: سازمان بازرسی شوخی ندارد

حواشی ورزش ژیمناستیک پایان ندارد. هر روز یک اتفاق و یک خبر عجیب و غریب. آخرین مورد مربوط به ادعای جعل امضای روسای پیشین این فدراسیون توسط دبیر قبلی فدراسیون ژیمناستیک است. اما مشکلات ژیمناستیک کی به پایان می رسد، معلوم نیست.

منصور رضی، مربی سابق تیم ملی و از کارشناسان این رشته به البرز ورزشی می گوید: آنچه را که درباره جعل امضا شنیده ایم، تعجب نکرده ایم چرا که کم و بیش از مسایل داخل فدراسیون باخبر بودیم. اما وقتی که سازمان بازرسی انگشت بر روی یک خلاف می گذارد، جای تردید باقی نمی ماند. متاسفانه ژیمناستیک در چهار سال گذشته دچار سرگردانی بوده و به ویژه امور مربوط به استعدادیابی و پشتوانه سازی متوقف شده و این خطر بزرگی است که ژیمناستیک را تهدید می کند.

رضی می افزاید: حالا انتخابات فدراسیون ژیمناستیک بر سر دوراهی اساسنامه داخلی انتخابات و اساسنامه ای که رئیس قبلی فدراسیون به فدراسیون جهانی فرستاده است. در صورتی که این شیطنت ها مشکلی را حل نمی کند؛ چرا که ژیمناستیک و هر فدراسیونی که بخواهد کار کند، باید پشتوانه وزارت ورزش را داشته باشد.

رضی اضافه می کند: آقای احمدی سرپرست فعلی فدراسیون ژیمناستیک ارتباطات خوبی را با کارشناسان و خبرگان کنارمانده این ورزش برقرار کرده است، اما باید دید که انتخابات رئیس فدراسیون چگونه برگزار می شود. من با این تفکر که رئیس فدراسیون آینده باید از قهرمانان این رشته باشد، موافق نیستم چرا که خانم درگاهی رئیس قبلی، خود عضو تیم ملی بود. کسی که رئیس فدراسیون می شود، باید مدیر و دارای برنامه و پشتوانه اجتماعی و مالی باشد.

گفت و گو: صدیقه فتاحی