پنجشنبه سی ام فروردین ماه

اعتراض پنجعلی و سپهر حیدری به عملکرد مدیران باشگاه پرسپولیس!

محمد پنجعلی کاپیتان و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به عملکرد ونحوه برخورد باشگاه به پیشکسوتان این باشگاه معترض است وعملا این باشگاه را به چالش کشاند.

پنجعلی که یکی از کاندیداهای مدیریت آکادمی باشگاه پرسپولیس بود، دراین رابطه می گوید: بر اساس تصمیمات من درآوردی، آقایان برای آنکه جو باشگاه در آرامش باقی بماند، اداره آکادمی را به دو پاره تقسیم کرده اند.طبق نظر آقایان امور مدارس و آموزش را به من وبحث قهرمانی و تیم های پایه در اختیار خلیلی قرار بگیرد.در هیچ عطاری چنین برنامه ای دیده نمی شود.این رفتار همان حکایت یکی بر نعل کوبیدن و یکی بر تخته است.اگر قرار است تغییرات در آکادمی صورت بگیرد، شفاف عمل کنند و اگر تغییراتی دربین نیست دست از قایم باشک بازی برداشته شود.

ما تیم ندیده نیستیم وما به جز پرورش نسل بازیکنان با استعداد وعاشق به تیم پرسپولیس فکر دیگری در سر نداریم اما این برخورد در شان پیشکسوتان پرسپولیس نیست.

به دنبال اعتراض پنجعلی به عملکرد مدیران باشگاه، سپهر حیدری هم به جمع معترضان پیوست و گفت: دردبی بودم تماس گرفتند و گفتند سریع به تهران برگردید وروزمه خود را ارائه بدهید. ما چنین کردیم ، اما وقتی به تهران رسیدیم متوجه شدیم آقایان انتخاب خود را کرده و ما شدیدا سر کار رفته ایم. تعجب من این است، کسی که سال گذشته عملکرد خوبی در مدیریت آکادمی نداشته چه اصراری دارد که مجددا در این سمت باقی بماند. چنین هم شد، شاید آکادمی منابع سرشاری همراه دارد که خیلی برای دسترسی به آن حاضرند زیر بار هر منتی بروند.