چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
سه شنبه قرعه کشی فوتبال جوانان و نوجوانان آسیا؛

فوتبال ما اندر خم کوچه

روز سه شنبه در محل کنفدراسیون فوتبال آسیا، قرعه کشی مسابقات فوتبال جام ملت های اسیا در سطوح جوانان و نوجوانان به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

قرار است مسابقات نوجوانان به میزبانی کشور بحرین وجوانان به میزبانی ازبکستان برگزار شود.

این اتفاق در شرایطی در حال رقم خوردن است که هنوز نمی دانیم مربی تیم ملی جوانان ایران کیست. بحث داشتن تیم ملی جوانان که فعلا هیچ نشانی از اعراب ندارد بماند.

اگر خاطرتان باشد، چندی پیش خبر تشکیل کمیته فنی بد جوری در بوق کرنا شد. قرار شد ابن کمیته عریص وطویل و پرهزینه مربیان تیم های پایه فوتبال کشورمان را گزینش کند. در گام اول حسین عبدی مربی تیم ملی نوجوانان شد که عبدی نزدیک به سه سال است که در این مسئولیت قراردارد؛ بنابراین هیچ گزینشی در این سطح صورت نگرفت. گام دوم مربوط به تیم ملی جوانان بود. یکبار خبر مربیگری مجید نامجومطلق رسانه ای شد، اما با ابجاد شکاف بین کمیته فنی با فدراسیون فوتبال مطلق از ریاست افتاد. قرار شد ظرف ۴۸ساعت آینده مربی تیم ملی جوانان انتخاب و معرفی شود که از ان تاریخ دو ماه گذشته اما خبری ار انتخاب مربی تیم ملی جوانان نیست. این در حالی است که اعضای کمیته فنی هفته ای دو تا سه بار در محل کار خود حاضرشده تا این معضل بر طرف شود، اما مروری بر خاطرات گذشته و زنده شدن دوران جوانی و بازگو کردن آن دوران فرصت را برای تصمیم گیری در خصوص انتخاب مربی تیم ملی جوانان محدود ساخته تا هر بار این مهم به روز وروزهای بعد موکول شود. این در حالی است که حریفان ما روز شمار معکوس خودرا برای حضور پرقدرت در این بازی ها را راه اندازی کرده اند. تصمیم گیری در فوتبال ما تعریف خود را از دست داده، چون فوتبال ما در اندر خم کوچه های بن بست گرفتار است.

نویسنده: اکبر عزیزی