جمعه سی و یکم فروردین ماه
نیمر و انگابت حرفه ای تمام عیار؛

اکبری: برای باشگاه های جهان آماده می شویم

بازیکنان خارجی شاغل در تیم والیبال پیکان فوق العاده بودند. یک هفته زندگی در کنار ما چیزی جز نظم و انضباط و حرف شنوی از آنها نبود.

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان که با اقتداری خوب ستاره های این تیم را در جام باشگاه های آسیا هدایت کرد در گفت و گو با البرز ورزشی با بیان جملات فوق افزود: یکی از محسنات نیمر و انگابت این بود که خیلی زود با بازیکنان تیم ارتباط برقرار کردند و صمیمیت خاصی را در کنار نگاه حرفه ای خود ارایه دادند. روز اولی که این دو بازیکن به ایران آمدند طرز تفکر آنها درباره کشور و والیبال ما نگاهی بود که به برخی از کشورهای همسایه داشتند اما دیدند که چقدر والیبال ما از نظر نظم و انضباط و برنامه ریزی پیشرفته عمل می کنند.

اکبری درباره احتمال استفاده از این بازیکنان در لیگ برتر باشگاه های کشور گفت: این بازیکنان 500 الی 600 هزار دلار برای فصل دریافت می کنند که از بودجه سالانه ما بیشتر است اما برای حضور در جام باشگاه های جهان در نظر داریم از یکی، دو بازیکن خارجی استفاده کنیم و منتظر هستم تا باشگاه بودجه و برنامه خود را برای لیگ برتر آینده و باشگاه های جهان که قرار است در چین برگزار شود، دست به کار شویم.

اکبری اضافه کرد: نظر ما به دونووان بازیکن چک دریافت کننده شهداب یزد بود که چون با ترینتینو قرارداد دوساله داشت، موفق به جذب وی نشدیم.

وی درخصوص شایعه دوپینگ یکی از بازیکنان ایرانی نیز گفت: این مورد درباره تیم پیکان صادق نیست و همه بازیکنان ما در کمال سلامت بازی کرده اند.

گفت و گو: جمشید حمیدی