شنبه یکم اردیبهشت ماه
والیبال باشگاه های آسیا از نگاهی دیگر؛

استاندار و ستاره های والیبال

پیش از توزیع جوایز مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا، منصوری استاندار تهران از رئیس فدراسیون والیبال پرسید: آیا معروف و موسوی به درد تیم ملی نمی خورند؟ داورزنی جواب داد: برنامه ریزی کرده ایم تا برای مسابقات مهم از این دو بازیکن استفاده کنیم. اما براساس شنیده های نیمه موثق ما سیدموسوی نیز همانند معروف قصد بازی در تیم ملی را ندارد. البته شنیدن کی بود مانند دیدن.

بازیکن دوپینگی

از گوشه و کنار خبر رسید که یکی از بازیکنان سابق تیم ملی دوپینگ کرده است. این در حالی بود که کمیته کنترل باشگاه های آسیا اعلام کرد هیچ نوع دوپینگی در جریان مسابقات یاد شده اخذ نشده است. تازه نمونه های دوپینگ به طور معمول به خارج از کشور ارسال می شود و زمان طولانی در پی دارد. بنابراین اگر موارد مشکوکی وجود دارد شاید مربوط به لیگ برتر سال پیش باشد. اما فراموش نکنیم که در والیبال آبروداری مهم تر از آنی است که آبروی فردی را ببریم.

پدران و پسران

در جریان مراسم اهدای کاپ و جوایز قهرمانان شاهد نمود و جولان پدران و پسران در پیرامون این آیین بودیم. عده ای هم البته که به تازگی وارد حریم والیبال شده اند، کاتولیک تر از پاپ در تمام عکس ها و صحنه ها حضور پیدا کردند تا جایی که مدیران ارشد باشگاه پیکان و ایران خودرو در سایه قرار داشتند. جا دارد که برای مسابقات آتی این دوستان توجیه شوند که زحمت را بازیکنان و کادرفنی و اولیای باشگاه کشیده اند. این همه خودنمایی و لشکرکشی برای چیست؟! نکته بدیع و جالب پرده برداری از پسر گل سیدموسوی بود که شاید در بحبوحه شوآف برخی ها خیلی به چشم نیامده است. اما مبارک باشد.

نویسنده: جمشید حمیدی