شنبه یکم اردیبهشت ماه
مالمیر در برکناری رئیس هیات کشتی همدان مطرح کرد؛

تعلل قابل درک نیست

علی محمد مالمیر قهرمان اسبق تیم ملی و از مربیان سازنده همدان از عمل نکردن وعده های انتخاباتی رئیس هیات کشتی استان گلایه کرد و هشدار از عقب ماندن کشتی در این استان داد.

علی محمد مالمیر از قهرمانان اسبق کشتی کشور و استان همدان در همین رابطه به البرز ورزشی گفت: استان همدان با پیشینه درخشان و قهرمانان عنوان دار طی سال های اخیر وضعیتی پیدا کرده که نمایندگان ما در هیچ کدام از رده های سنی مسابقات کشوری جایگاه درخوری ندارند. یکی از دلایل اصلی وضعیت موجود ضعف عملکرد رئیس هیات کشتی است که نه تنها کاری برای پیشرفت این ورزش انجام نداده بلکه سیاست عناد و مقابله با مربیان مطرح و چهره های شاخص را در پیش گرفته است. همین امر موجبات دلسردی مربیان را فراهم ساخته و آنان دل و دماغ کار کردن در این وضعیت را ندارند.

وی ادامه داد: یاری با وعده های شیرین و قول های فراوان توانست  به ریاست هیات کشتی استان برسد اما اکنون پس از گذشت سه سال به هیچکدام از وعده های خود عمل نکرده و شرایطی فراهم ساخته که نیروهای تاثیر گذار و شناخته شده نیز حاضر به همکاری با او نیستند.

این عضو اسبق تیم ملی در پاسخ به این پرسش که چرا فدراسیون کشتی در این مورد اقدامی صورت نمی دهد، اظهارداشت: تعجب ما هم به همین دلیل است که چرا رئیس فدراسیون که اعلام کرده بود با هیات های کم کار و ضعیف برخورد می کند در رابطه با وضعیت کشتی استان همدان سکوت کرده است؟ وقتی سه سال هیج کار خاصی در سطح استان انجام نگرفته و کشتی این خطه رو به ضعف گذاشته حتما باید رییس فدراسیون دلایل این پسرفت را جویا می شد و راهکاری برای رفع مشکل پیدا می کرد، ضمن اینکه اکثر قهرمانان، مربیان و بزرگان کشتی استان از وضعیت موجود ناراضی و انتظار دارند هرچه زودتر چاره اندیشی شود با این وجود اقدامی که نشانه امیدواری در آن باشد به چشم نمی خورد.

این مربی اهل تویسرکان در پایان تاکید کرد: خواسته ما از مسئولان فدراسیون روشن است و تقاضا داریم ضمن هماهنگی با مدیرکل ورزش و جوانان استان هرچه زودتر مقدمات تغییر و تحول در راس هیات را فراهم کنند. اطمینان داشته باشید چنانچه در اسرع وقت برای این منظور اقدامی صورت نگیرد کشتی همدان بیش از پیش به قهقرا خواهد رفت. متاسفانه برخی سیاسی کاری ها و سیاست بازی ها به کشتی این خطه آسیب جدی وارد کرده و فکر می کنم جامعه گوش شکسته بیش از این تحمل تداوم فعلی روند را ندارد. مربیان دلسوز مدت ها از لزوم تحول در راس هیات سخن به میان می آورند اما متاسفانه تاکنون اقدام درخور توجهی صورت نگرفته است. یقین بدانی اگر قرار باشد بی توجهی ها تداوم پیدا کند در آن صورت مربیان هم حاضر به ادامه کار نخواهند بود چنانچه همین الان تم عده ای فعالیت نمی کنند و دنبال زندگی خودشان رفته اند.

گفت و گو: احمد دباغ