سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه
در توصیف دیدار تیم ملی امید ایران با عراق؛

رقابت با ایران سخت است

مربی تیم ملی امید عراق از برگزاری دو بازی دوستانه با شاگردان مهدوی کیا ابراز رضایت کرد و از شاگردان مهدوی کیا تمجید کرد و رقابت با ایران را سخت توصیف کرد.

تیم ملی فوتبال امید کشورمان از روز گذشته در بغداد اردو زده تا دو دیدار تدارکاتی در تاریخ 3 و 6 خرداد مقابل همتای عراقی اش انجام دهد.

در همین زمینه سعد حافظ مربی تیم ملی امید عراق در مصاحبه تلویزیونی، گفت: ما تا الان دو روز تمرین تاکتیکی و منظم داشتیم تا خود را برای دیدار با ایران آماده کنیم. بازی با ایران برای آمادگی عراق کافی است و خیلی خوش شانس هستیم که بازی هایی دوستانه مقابل تیم قدرتمندی مثل ایران انجام می دهیم.

زید تحسین بازیکن تیم ملی امید عراق هم گفت: ما آمادگی خوبی در اردوی بغداد داشتیم. دو بازی تدارکاتی پیش روی ما مقابل ایران در سطح بالایی است. بدون شک بازی مقابل ایران آسان نیست ولی تلاش می کنیم تا نهایت استفاده را از این دو بازی داشته باشیم تا پیشرفت کنیم.

ماهر حسان مدیر رسانه ای تیم ملی امید عراق هم در این زمینه، گفت: دو بازی خوب مقابل ایران داریم تا برای مسابقات جام ملت های آسیا آماده شویم. منتقدانی که از تیم ملی امید انتقاد می کنند باید بدانند موفق تیم ملی برای تمام عراق است و در شرایط کنونی باید حامی تیم ملی باشند.