پنجشنبه نهم فروردین ماه
شهرداری منطقه 5 تهران برگزار کرد:

مصاف پیشکسوتان ملی فوتبال و تیم ملی جانبازان

پيشكسوتان ملی فوتبال  به مناسبت آزادسازی خرمشهر به مصاف تيم ملی جانبازان قطع عضو رفتند.

 به همت اداره ورزش، دیدار دوستانه تیم ملي فوتبال جانبازان قطع عضو با منتخب پیشکسوتان تیم ملی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی خلیج فارس برگزار شد.

این مسابقه دوستانه به مناسبت سوم خرداد روز آزاد سازی خرمشهر و با هدف گرامیداشت یاد و نام شهدای عزیز و جانبازان گرانقدر برگزار شد.

 هدف از برگزاری این مسابقه حفظ سلامتی و توسعه‌ فرهنگ ورزش است. جانبازان قطع عضو که با وجود نداشتن یک عضو با عصا مسابقه می‌دهند، الهام‌بخش حرکت، پویایی و تحرک در جامعه است.

 بی‌تحرکی عامل بسیاری از بیماری‌هاست و ورزش کردن راه مطمئن و کم هزینه‌ای برای کاهش هزینه‌های سلامتی و افزایش کیفیت زندگی شهروندان و به خصوص جانبازان عزیز است و امیدواریم با تشویق اینگونه فعالیت‌ها شاهد افزایش تحرک و نشاط و ارتقای کیفیت زندگی جانبازان باشیم.

لازم به ذکر است در این مسابقه سلیمانی معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری، مدیر اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۷ و مدیر شورایاری محله جنت آباد شمالی،، بازيكنان مطرح ملي فوتبال ايران همچون سعید عزیزیان، پرویز برومند،محمدرضا مهدوی،سيد قاسم موسوي،کوروش برمک، ابراهیم شکوری، رامين محرم نژاد، امید خورج، امیر آقاجانی، عليرضا محمد، فرشيد فهيم و محمد نامجو حضور داشتند .